Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles av og til veldig ensomt...

Når man har kjæresten sin på andre siden av en mur, eller når han ikke kan sove sammen med deg da han vil beskytte deg fra hva som event måtte komme.

Jeg er aldri redd når jeg er sammen med han, og event frykt jeg har når jeg ikke er sammen med han er frykt for hva som kan skje med han.

Han er en fantastisk kjærest og et godt menneske, det er derfor jeg er sammen med han. Ikke p.g.a "jobben". Mange mener at dersom man velger å leve med en kriminell så må man regne med slike ting. De ser ikke at det er en person under merkelappen " kriminell".

Det er jo når det stormer som værst at tankene kommer...

Sover alene i natt med bikkja under armen og sender varme tanker til min kjære! <3

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Hvor lenge til han kommer ut da? Når han kommer ut er han ikke villig til å slutte med det han driver på med? Muligens flytte sammen med deg til en helt ny plass der ingen kjenner histoien hans?

Skrevet (endret)

At han velger et levebrød på feil side av loven sier veldig mye om hvordan han er som person, jo. Og da er han langt fra noen god person. Du velger selv å være sammen med en kriminell, og da får du klare deg selv når han sitter inne. Har du tenkt å få barn med en slik en?

Endret av Wadjet
Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet
Mange mener at dersom man velger å leve med en kriminell så må man regne med slike ting.

Hva mener du her?

Og hva er dine kriterier for å være et godt menneske? Jeg mener et godt menneske er en god samfunnsborger, og en god samfunnsborger er ikke en kriminell. Han har både brutt lover og regler, pluss at han er en byrde for samfunnet både i fengsel og i tiden etterpå.

Det er absolutt ditt valg å være sammen med en kriminell, men siden du selv putter merkelappen kriminell på ham så er det jo ikke snakk om en engangsforeteelse. Hvorfor er han kriminell?

Skrevet

Selvfølgelig er det en person under merkelappen, men hvis han som voksen (hvis han er det), velger å leve som kriminell, altså hva mener du man skal syntes om de?

Skrevet

Hva har han gjort, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...