sweetdana Skrevet 17. desember 2009 #1 Del Skrevet 17. desember 2009 Driver og leter etter van gils tendenza herre parfyme til julegave. Mener å huske at de solgte den på cubus tidligere, men kan ikke finne den igjen nå. Noen som tilfeldigvis vet av noen forhandlere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 17. desember 2009 #2 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg så den på Cubus i dag i vert fall. Så den en annen plass også.. Tror kanskje det var Parfumelle :klø: (Løp rundt i et jeg-må-finne-julegaver modus, og konsentrasjon/hukommelse er der etter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 17. desember 2009 #3 Del Skrevet 17. desember 2009 Vita! And it's all comin' back to me Der har de den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 18. desember 2009 Å takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 21. desember 2009 Var innom Vita og fant flere van gils parfymer, men altså ikke tendenza. Fikk etterhvert høre at tendenza faktisk ikke ble produsert lengre. Men uansett takk for Vita-tips, da slipper jeg hvertfall å lete lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå