2010 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Typen spørr heletiden om hva jeg ønsker meg til jul.. det plager han skikkelig at jeg ikke kommer på no. en pakke på ca 2000,- fint om noen kom med forslag:)
LaFemme Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Spabehandling? Gavekort til en butikk du liker?
Gjest Smaragd Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Typen spørr heletiden om hva jeg ønsker meg til jul.. det plager han skikkelig at jeg ikke kommer på no. en pakke på ca 2000,- fint om noen kom med forslag:) -En ny jakke eller skibukse -rettetang/hårføner/krølltang alt etter hva du bruker -gavekort på spa, om du liker det -smykke eller ring, om du liker sånt -steiketakke, om du er glad i å bake (lefser, flatbrød og sveler ) -fotoapparat -ski Viss han virkelig er ideløs, så må du komme med noen forslag til ham. Noen menn takler rett og slett ikke dette med gaver! Er så redde for å gi noe "feil" ! Gi ham en laaaaang liste, så slipper du å vite hva du faktisk får...
2010 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2009 takker får svar! Ikke dumt det med laaaang liste:) Tror jeg skal sette meg ned å tenke over en masse småting jeg trenger:p
ninuska_ Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Ta han med ut på shopping i helgen, hvis dere har tid, kanskje hvis dere skal shoppe julegaver til venner/familie, og pek på det du syns er fint eller det du ønsker deg? :-)
2010 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2009 Ta han med ut på shopping i helgen, hvis dere har tid, kanskje hvis dere skal shoppe julegaver til venner/familie, og pek på det du syns er fint eller det du ønsker deg? :-) for sent!:/ Kjøpte julegaver sammen sist helg, så alle pakkene er i boks. Han mangler kun til meg, for han vill ikke at jeg skal vite hva jeg får... kansje jeg kan klare å låkke ham med til kjøpesenteret på lørdag å smiske ut noe:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå