Gjest sunshine-t Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 ..hva? det er akkurat det samme hva jeg skal lage, bare det er noe. fikk så lyst på noe etter en god treningsøkt noen som har noe forslag?
Pusekatt Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Bruschetta! Sjokolademuffins Omelett Løksuppe Vafler Ostesmørbrød Eggs Benedict Brokkoli med ostesaus Noen forslag hvertfall:)
chimp Skrevet 26. august 2003 #3 Skrevet 26. august 2003 Cowboy-mat er knall etter trening! Har du kalde poteter fra igår, steker du dem. Hvis ikke går d bra m Slottspoteter! Stek noen baconskiver og speil egg, et el to, alt ettersom hvor sulten du er. Varm en boks m bønner, ta d du liker...personlig er jeg ikke noe for alm tomatbønner, men mange er jo d. Jeg tar f eks gjerne en boks chilibønner el noen andre smakelige fra boks. Legg egg og bacon på påsmurt grovbrød og server bønner, stekte poteter og skivet slangeagurk til! KJÆMPEGODT!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 27. august 2003 #4 Skrevet 27. august 2003 takk for mange ideer!! tenkte jeg skulle lage litt cowboymat til middag idag, ettersom han kommer seint hjem. og jeg skal selv ha ostesmørbrød i dag! *får vann i munnen allerede*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå