Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man til en 22-åring man nesten ikke kjenner, men som skal feire julen sammen med familien siden han er sammen med storesøster? Kan nevne at Storesøster har tremin 30. desember, om det hjelper noe.. Klær er uaktuelt da jeg er usikker på størrelse. Og ja, har spurt storesøster flere ganger uten å få noe ordentlig svar, hun vaser bare vider om noe annet :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min samboer får ofte fellesgaver. Sengtøy, kinogavekort, duker, kjøkkenting, etc. Hvorfor ikke gi babyting?

Skrevet

Føler at babyting liksom ikke blir til ham.. Har en gave de skal få felles, men hoveddelen av den er ganske femin (kjøpt på parfymeri) så det blir liksom mer til henne.. Og de har det meste til hjemmet :(

Skrevet

Er det ikke hans baby?

Hva med herreparfyme? DVDer? Et spill? Broren min som er på den alderen får et Xbox-spill. En kamerat får noen bonegreier til bilen. Jeg vurderte også Dan Brown-boka.

Skrevet

Jeg ga babyting til min bror og svigerinne sist de hadde fødselsdag fordi de ventet barn og jeg visste det knep om pengene siden de begge var studenter.

Ingenting i veien med det, men da hadde det kanskje vært mest naturlig og gitt det sammen. Ikke parfyme til din søster og 3pk med bodyer til han liksom ;)

Jeg synes ideene til annamaria var bra :)

Hva med:

Parfyme, deodorant eller aftershave.

Lue, hansker, skjerf?

Deilig pledd?

Cd eller musikk-DVD?

Kommer jo litt an på hva han interesserer seg for også :) Lykke til!

Skrevet

Jo det er hans baby, men det blir som Anaconda sier, ikke en parfyme til henne og bodyer til ham :fnise:

Takk for tips, nå har jeg fått litt mer å tenke på :) Han intresserer seg også for pc-spill og lignende, så om jeg ikke finner noe får det nesten bli et gavekort på noe sånt noe..

Skrevet

Et fint gaming headset er jo en super gave hvis han spiller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...