Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 I hvilke butikker får man kjøpt denne jakka? Hadde vært greit å prøvd den før man kjøper den i og med den er såpass dyr. Og er det noen som har direkte link til nettbutikker som selger dem? Hørt att jeg bør holde meg unna qxl og finn i og med det finnes mye fake, og att de fake jakkene kan ha blitt lagd med dyr som har opplevd dyremisshandling osv. Noen som har tips? På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 I hvilke butikker får man kjøpt denne jakka? Hadde vært greit å prøvd den før man kjøper den i og med den er såpass dyr. Og er det noen som har direkte link til nettbutikker som selger dem? Hørt att jeg bør holde meg unna qxl og finn i og med det finnes mye fake, og att de fake jakkene kan ha blitt lagd med dyr som har opplevd dyremisshandling osv. Noen som har tips? På forhånd takk Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men hvordan vet du at de ekte jakkene ikke er laget med dun fra dyr som har blitt mishandlet? Jeg lurer fordi jeg selv har lyst på en god ig varm jakke, men vil ikke støtte opp om slik dyremishandling som ofte ligger bak produkter av dun... Så inntil videre fryser jeg
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men hvordan vet du at de ekte jakkene ikke er laget med dun fra dyr som har blitt mishandlet? Jeg lurer fordi jeg selv har lyst på en god ig varm jakke, men vil ikke støtte opp om slik dyremishandling som ofte ligger bak produkter av dun... Så inntil videre fryser jeg Jeg vet bare utifra det jeg har lest og hørt. Og att dunet kommer fra dyr som allerede har mistet det av seg selv, og ikke av mennesker som piner dem med å rive dem av. Synes egentlig ikke noe om att det er blitt brukt ekte pels osv, men jeg bor ett sted som det kan bli opptil 30 minus og kaldere så vil gjerne ha en varm og god jakke. Har hørt att den er så god, også synes je den er så fin ;D BTW, blir glad om det finnes noen norske/svenske sider som selger disse jakkene?
pittie Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Og pelskragen er av coyote. Det finnes mange andre gode jakker å velge mellom som ikke har "mote-pels" på! North face f.eks, eller Norrøna for å nevne to.
Gjest Gjest_Tingeling_* Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Åh, North Face og Norrøna har kule jakker. Hvilke sportsbutikker selger dem? Har lyst på bag fra North Face også.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 jeg har kjøpt north face jakke hos drjay.com gleder meg,nå ligg den til fotolling.håper å få den fort. jeg kjøpte atlantic.
pittie Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 http://www.oslosportslager.no har litt av North Face og Norrøna. https://www.usoutdoorstore.com/ litt mer utvalg i North Face. Flere sportsbutikker har fra de merkene, men varierer vel litt på utvalget. (G-sport, intersport o.l)
Gjest Per Erik Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Om du lurer på om Canada goose jakken er ekte eller ei kan du stikke innom bloggen min for å få noen tips om hvordan du skille de ekte fra kopiene. Per Eriks blogg
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 Om du lurer på om Canada goose jakken er ekte eller ei kan du stikke innom bloggen min for å få noen tips om hvordan du skille de ekte fra kopiene. Per Eriks blogg Du må kjøpe billige Canada Goose jakke fra Sverige, den slanke modellen lady canada goose passer veldig bra på meg, www.fabriksoutlet.com
Gjest Gjest_Roxy_* Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Takk for tipset! Har egentlig bestilt fra qxl men det skal jeg ikke gjøre nå..Vet du hvordan størrelsen er i den dameparkaen på den svenske sida,er medium medium,liksom?? :-)
Gjest Gjest : Helle Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Takk for tipset! Har egentlig bestilt fra qxl men det skal jeg ikke gjøre nå..Vet du hvordan størrelsen er i den dameparkaen på den svenske sida,er medium medium,liksom?? :-) Annbefaler deg å kjøpe en annen Orginal jakke (til en billigere pris ) i stedet for en FALSK canada goose jakke, Disse jakkene vises på lange vei att de er falske! Husk også att disse jakkene, ikke har samme isolasjon og att pelsen i hetta kommer fra hund fra kina. De har også vært funnet beinrester og sykdommer i disse falske jakkene (pels). Desverre så kryr det av disse på qxl, finn.no å www.fabriksoutlet.com Skal du ha en orginal jakke, koster disse MINIMUM 4-5000 kr + frakt/toll (usa/canada) 6-7000 (norge) Mitt tips: Har du ikke råd til en orginal canada goose jakke, kjøp en annen, de finnes utallige mange fine jakker dere ute, til en langt billigere pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå