hypera Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 år og vi eier en leilighet sammen...jeg har desverre før beskyldt han for å være utro fordi jeg mener han gjør meg mye mer usikker enn andre partnere jeg har hatt..han har sagt nei og jeg har sagt at jeg stoler på han..men jeg var bortreist i helgen og han fortalte meg at nabodama som er ung og singel hadde vært på nach hos han med noen venner av seg og blitt til kl 9 om morgenen...hmmm også syk i hodet som jeg føler meg så har jeg for lenge siden oppdaget noen piller som øker lysten i skuffen hans...før jeg dro på tur var det 4 der og når jeg kom hjem var det bare to. Så jeg kunne ikke dy meg å se på mobilen han og der står det at han han kl 6 om morgenen natt til søndag har skrevet til 4 av kompisene sine: I natt blir det pulings, nabodama er her og er skikkelig keen og at dama er bortreist jeg kan vel ikke tolke den der som tull?vet ikke hva jeg skal si til han...noen forslag
Gjest Huffsa Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Vel, han har vært utro. Det er opp til deg å bestemme om du vil prøve å få dette til å funke, eller om du vil gå din vei. Jeg hadde gått på dagen.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Dette høres veldig rart ut. Jeg ville konfrontert han med det. Rart at han skriver skrytemeldinger til kompisene sine om å være utro. Enten er det en eller annen syk intern spøk eller så er han virkelig ikke noe å samle på.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Mest sannsynlig har han vært utro. Det er opp til deg om du vil tilgi det eller ikkje, men du bør vel uansett ta ein prat med fyren, si det du veit og forsøke få ein "tilståelse" ut av han. Ellers blir det å leve i usikkerhet om han har gjort noe galt eller ikkje, og det går neppe i lengden. Eg hadde sparka han på ræva ut.
Gjest Gjest_mama mia_* Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 I dette tilfellet hadde jeg solgt min andel og vandret ut av forholdet med hevet hode og et knust hjerte. Hjertet vil heles etter en tid, men selvfølelsen din vil svekkes ved å bli boende med en umoden mann som dette. Velg selv.
hypera Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2009 han har vært ærlig med noe,men kanskje det er for å dekke over det..syns det er jævli ekkelt ihvertfall..vet ikke hva jeg skal si til han ..ville ikke avsløre at jeg har lest mobilen hans..men er det vanlig at gutter bruker lystpiller når de er alene og ikke på meg?
MiniMuffin Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 I dette tilfellet hadde jeg solgt min andel og vandret ut av forholdet med hevet hode og et knust hjerte. Hjertet vil heles etter en tid, men selvfølelsen din vil svekkes ved å bli boende med en umoden mann som dette. Velg selv.
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Ikke meningen å virke brutal, men HAN HAR VÆRT UTRO. Det tror jeg du vet veldig godt, du trenger ikke spørre oss for å skjønne det ut fra den informasjonen du deler her. Så nå må du velge om du kan leve med det/han, eller ikke. Jeg hadde aldri fortsatt forholdet, men jeg er meg og du er deg.. Lykke til
hypera Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2009 jeg skjønner egentlig det..men trenger hjelp til hvordan jeg skal konfrontere han..skal jeg si at jeg tilfeldigvis møtte nabodama og at han sa det eller er det teit?hvis jeg sier at jeg har lest på mobilen hans sier han bare at det var en spøk..han kan spøke med mye rart,men den der var drøy..tror ikke noe på det ass...det rare er at han sier han hater jenter som er utro...hmm.sikkert bare et skaleskjul
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Med den tekstmeldingen er det jo ikke noe tvil om at han har hatt intensjoner om å være utro. Om han har hatt mulighet til å gjennomføre det, kan vi jo ikke vite. Men det at han tydelig har hatt intensjoner om det, hadde fått meg til å ta en real oppvask med ham.
Gjest MikeWaters Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 (endret) han har vært ærlig med noe,men kanskje det er for å dekke over det..syns det er jævli ekkelt ihvertfall..vet ikke hva jeg skal si til han ..ville ikke avsløre at jeg har lest mobilen hans..men er det vanlig at gutter bruker lystpiller når de er alene og ikke på meg? Konfronter dem begge hver for seg, send dem ut på glattisen og "kos" deg med løgnene de serverer i etterkant. Endret 17. desember 2009 av MikeWaters
Eve Luna Skrevet 17. desember 2009 #12 Skrevet 17. desember 2009 Du trenger ikke nødvendigvis å si hvor du har fått vite det. Si at du har hørt noen rykter som har gjort deg usikkert. Si at du ikek ønsker å si hvordan du har hørt det ennå. Og hvis han sier at det hele var en spøk, så spør rett ut hva slags syk spøk er det? Syns han virkelig at det å spøke om utroskap er så morsomt? Og skjønner han hvordan det får deg til å føle deg? Det hadde aldri falt meg inn å spøke på den måten.Og jeg vet at jeg hadde aldri tillatt det av samboeren min heller. Det skaper så mye usikkerhet i forholdet at det er ikke verdt det. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg samlet motet og ringt på hos nabodama og spurt henne direkte og hva som har skjedd. Du vil mest sannsynsligvis få en mer ærlig svar fra henne enn fra samboeren.
hypera Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. desember 2009 takk for mange svar og meninger..får tenke litt på hva jeg skal si og sånn.
I Grosny Skrevet 17. desember 2009 #14 Skrevet 17. desember 2009 jeg skjønner egentlig det..men trenger hjelp til hvordan jeg skal konfrontere han..skal jeg si at jeg tilfeldigvis møtte nabodama og at han sa det eller er det teit?hvis jeg sier at jeg har lest på mobilen hans sier han bare at det var en spøk..han kan spøke med mye rart,men den der var drøy..tror ikke noe på det ass...det rare er at han sier han hater jenter som er utro...hmm.sikkert bare et skaleskjul Du trenger ikke å beskylde han for noe som helst. Du kan bare si at du ikke gidder mer, og at han kan pakke og dra. Så kan han grine en skvett og fortelle at han elsker deg høyere enn kirketårnet. Du kan bare si at du ikke tror du er mange nok for han. Alternativ 2. Fastslå at dere er samboende venner med kos når det passer slik, og si at det ikke er sikkert at han blir den første du knuller. Kanskje det er best for dere å variere sexlivet litt i samarbeid med naboer etc. Husk at han elsker deg, selv om han liker å flørte litt her og knulle litt der.
stortsettglad Skrevet 17. desember 2009 #15 Skrevet 17. desember 2009 Trur jeg ville konfrontert nabodama jeg, og prøvd uten noe direkte sinne rettet mot henne. Det er jo tross alt ikke hun som har forpliktelser overfor deg.
Eremitten Skrevet 17. desember 2009 #16 Skrevet 17. desember 2009 jeg har desverre før beskyldt han for å være utro fordi jeg mener han gjør meg mye mer usikker enn andre partnere jeg har hatt. Hvis du ikke har hatt denne følelsen i andre forhold så bør du stole på magefølelsen. Hvis du er litt for glad i han så klarer han kanskje å bortforklare dette, men han har jo vært utro. Ikke lyv for deg selv uansett hva du velger å gjøre. Det er sjelden man får noe klarere bevis hvis man ikke tar den andre på fersken.
hypera Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #17 Skrevet 17. desember 2009 men jeg syns fortsatt at det er rart å annonsere det til kompisene hans at han skal til å være utro..etter sist gang jeg beskyldte han snakket han ene kompisen hans til meg å sa at jeg ikke trengte å bekymre meg at typen min ikke kunne finne på å være utro. jeg tenker at hvis man er utro er det bare njoe som plutselig skjer og ikke noe man annonserer på forhånd....ikke det at jeg beskytter han altså. er fortsatt veldig i tvil. men tenkte litt på å snakke med hun dama er jo ikke sur på henne hvis det er det som har skjedd, men tviler på at hun forteller sannheten..hvis ikke jeg kan sette henne i en felle eller noe?
Nuith Skrevet 17. desember 2009 #18 Skrevet 17. desember 2009 Fullstendig uavhengig om han faktisk hadde vært utro eller ikke (skjønt det ser meget sannsynlig ut), så hadde jeg slått opp på dagen med noen som fortalte vennene sine at han ønsket å være utro mot meg. Og DET har du et 100% krystallklart bevis på at han har gjort.
Mir Skrevet 17. desember 2009 #19 Skrevet 17. desember 2009 Ikke bare har du bevis på at han i det hele tatt er rar, i og med at han skriver den meldingen. Det virker jo heller da som han har planlagt det. Planlagt å legge an på denne naboen, og ikke bare noe som skjedde. Det gjør det jo enda værre spør du meg. Uansett, hadde jeg kommet hjem og det var 2 piller mindre, så hadde det vært nok til at jeg hadde vært skeptisk. Hva skal man med lyst-piller når man er alene hjemme uansett?
hypera Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #20 Skrevet 17. desember 2009 ja,det lkurer jeg også på..han har hatt 4 piller der veldig lenge og plutselig er to borte og man kan bare ta 1 om gangen..jeg blir gal jeg..skal jeg bare si til han at jeg har snoket i skuffen hans og telt piller og i tilleg lest på mobilen hans?høres ut som en gæren dame som ikke er meg..jeg som aldri har vært sjalu eller mistenksom mot noen før og nå føler jeg meg skikkelig psyko..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå