Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er for alle enslige. Fra 1990 har mange enslige i alle aldre deltatt på dette julaftenarrangementet, som oxo er tilrettelagt for barn. Dette er gratis.

Arrangementet følger norske kristene juletradisjoner, med prest og julenissebesøk, julesanger og gang rundt treet! :jepp:

Transporthjelp ytes om nødvendig.

Pent antrekk.

DAG/TID ; Julaften 24/12-2009

KLOKKEN; 17.00-24.00!

STED; Triaden Senter, Lørenskog Kultursenter/Kino

Påmelding innen 22. des på tlf 924 02 496!

De tar imot gaver med takk, noe jeg gir til dem hvert år. Gavene kan leveres innpakket og merket kvinne/mann på Kulturhuset i Triaden Senter, Lørenskog. I billettluka på kinoen pleier jeg å levere dem.

De trenger oxo noen medhjelpere!

Aslam Ahsan arr. dette for 20. gang!

Endret av Wonders
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trenger gaver! Ikke glem å stikke oppom etter jobb å lever i kino-luka! ;D

Skrevet

Supert at du skriver inn og forteller om dette, Wonders! :klappe:

Kan også legge til at det er et arrangement på Haugenstua også, som koster kr 50,- og er inkludert julemat etc. Husker desverre ikke akkurat hvor eller når, og har ikke link, men man kan jo sikkert søke det opp om man er interessert. Sånn til alle som trenger et sted å være på julaften.

Skrevet

Dette er et kjempeflott tiltak og veldig bra at du reklamerer litt for det. :)

Da foreldrene mine hadde blitt skilt spurte mamma om vi skulle dra på det, men jeg sa bastant nei og ville mye heller at vi to skulle kose oss hjemme... :gjeiper:

Skrevet (endret)

Neier og Buker !

Hadde jeg vært enslig julaften ville jeg dratt hit. Bestillt meg taxi hjem på natten med det samme! Og kost meg, og frést rundt i bunaden, og hatt en storslått feiring med andre mennesker.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/23/522097.html

Fant ikke noe på Haugenstua, men...

Så mye selvmord og triste ting som foregår, næ-hei, her er det opp og ut, over sjø og land, møte en gammel mann! :klappe:

Var innom med en diger pose med masse gaver i går på Triaden . Gikk utenom åpningstiden til biblioteket, så leverte det til Securitas vakten i informasjonen. :nissegutt:

Det er ikke nødvendighvis fattige og gamle nei, alle aldere, men husk å meld dere på via tlf 924 02 496!

I fjor ble en del folk sendt hjem i døra, trist...

De hadde ikke meldt seg på og det var fullbooka!

Endret av Wonders
Skrevet

Et utrolig bra tiltak!!

Hadde jeg bodd i oslo (og visste om dette før) skulle jeg absolutt ha gått innom med noen gaver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...