Gjest luremegpå Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hei Jeg er ikke den som er mest fan av å trene blant andre, så jeg går masse turer, og ser pilates videoer osv. Men nå trenger jeg tips til hvor jeg kan kjøpe et enkelt trenings apparat som virker på magen Trenger ikke være superdyrt;)
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Hei Jeg er ikke den som er mest fan av å trene blant andre, så jeg går masse turer, og ser pilates videoer osv. Men nå trenger jeg tips til hvor jeg kan kjøpe et enkelt trenings apparat som virker på magen Trenger ikke være superdyrt;) en dørmatte fra ikea, og disse: v up hip raises
Gjest luremegpå Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 en dørmatte fra ikea, og disse: v up hip raises Takk for nyttige videoer:)!!
Leifr Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 en dørmatte fra ikea, og disse: Bra utgangspunkt; og så kan man sette sammen noen sånne øvelser til en liten sirkel, slik som f.eks. i denne videoen her: -- ekstremt kjapt og effektivt (jeg får lyst til å legge meg i fosterstilling og grine etter én runde med 12-16 reps av hver øvelse).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå