Gå til innhold

er ikke dette litt sleipt? eller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noen prøvelinser som er mnd-linser og røvde dem for ca 2-3 uker siden.

Ringte dit idag og sa jeg gjerne ville bestille disse linsene, men hun forteller at dem ligger i butikker fortsatt og jeg kan ta dem.

Men disse er jo åpnet sier jeg, og hun svarer med at det ikke har noe å si.

Hva tror dere? Det er jo mnd-linser og pakken er jo åpnet..!

Dette er linser som koster 450kr for ett par! Hva tror dere? hadde dere betalt 450 kr for ett åpnet par eller "krevd" nye?

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)

Hadde ikkje tatt, brukt eller betalt for det nei. Hadde villet hatt nytt og uåpna om eg skulle betalt den prisen for ETT par. Hadde krevd nye ;)

Endret av Syrin_Ulven
Skrevet

Helt enig med syrin_ulven

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg bestilte noen prøvelinser som er mnd-linser og røvde dem for ca 2-3 uker siden.

Ringte dit idag og sa jeg gjerne ville bestille disse linsene, men hun forteller at dem ligger i butikker fortsatt og jeg kan ta dem.

Men disse er jo åpnet sier jeg, og hun svarer med at det ikke har noe å si.

Hva tror dere? Det er jo mnd-linser og pakken er jo åpnet..!

Dette er linser som koster 450kr for ett par! Hva tror dere? hadde dere betalt 450 kr for ett åpnet par eller "krevd" nye?

Krevd nye naturligvis. Man betaler ikke full pris for åpnede ting, og når det gjelder noe så sart som linser som skal settes på øyne, ville ikke jeg hatt noe som andre hadde "klæsa" på selv om jeg omtrent hadde fått dem tilbudt gratis. Her gjelder hygiene.

Skrevet

Unnskyld meg, men de selger vel ikke linser med brutt forsegling?!! Det nekter jeg å tro!

Snakker du om at pappesken som plasbeholderne til linsene ligger i er åpen? I såfall så er vel ikke det noe problem? Hvertfall ikke hvis det er den pakken som ble bestilt for at du skulle prøve dem? Misforstår jeg noe her? :klø:

Skrevet
Unnskyld meg, men de selger vel ikke linser med brutt forsegling?!! Det nekter jeg å tro!

Snakker du om at pappesken som plasbeholderne til linsene ligger i er åpen? I såfall så er vel ikke det noe problem? Hvertfall ikke hvis det er den pakken som ble bestilt for at du skulle prøve dem? Misforstår jeg noe her? :klø:

Jeg bestilte prøve-linser og åpnet pakken på butikken å prøvde dem der. Og når jeg ringer 2-3 uker senere så ligger dem der fortsatt..

Gjest Gjest_wow_*
Skrevet
Jeg bestilte prøve-linser og åpnet pakken på butikken å prøvde dem der. Og når jeg ringer 2-3 uker senere så ligger dem der fortsatt..

Og det er "sleipt"?

Med pakken mener du, som jeg spurte over, pappesken de ligger i eller selve plastbeholderen som linsene ligger i? Hvis det er snakk om pappesken, så synes jeg du er i overkant sær og at det ikke er sleipt av butikken, nei!

Er forseglingen på linsene brutt så er det ikke lov å selge den og da er det ikke sleipt, men direkte helsefarlig!

Skrevet

Selvfølgelig ligger pakken åpnet der enda, dersom det er mulig å kjøpe bare ett par. De fleste linser kommer jo i pakker med mange par i. Så lenge du bryter forseglingen på selve linsebeholderen selv (plastbeholderen med væske i), så er det jo ingen grunn til å klage på prisen dersom du likevel skal ha bare ett par.

Skrevet

Hvis det er er snakk om pakken med flere linsepar i, er saken en helt annen ja, da er det helt normalt. Men stort sett har jeg fått fulle pakker når jeg kjøper, og prøvepar har vært gratis utenom. "Billigkjeder" tar seg nok betalt for akkurat det de gir ut, mens dem som har litt høyere pris, gir igjen med den servicen det er å kunne prøve seg fram til de perfekte linsene uten at det koster noe ekstra.

Skrevet

Nei nei nei, skjønner det er flere som misforstår. Jeg krever da ingenting om PAPPesken er brutt. Dette er snakk om at linsene ligger i glassflaske som er brutt. Jeg har prøvd linsene for noen uker siden og var sikker på at de sendte linsene tilbake til leverandøren i å med at jeg spurte om å prøvedem. (fargelinser).

Men dem har lagt dem i hyllen. (bare tatt på korken.

er jeg veldig dårlig til å forklare eller...hehe.

Men uansette, jeg hentet dem ista, og sa jeg ikke betaler full pris når dem er blitt brukt (selvom det er av kun meg) og fikk dem til halv pris, og det er en god deal for meg :)

Skrevet

Hvordan vet du at dem "bare" er brukt av deg??? og hvordan vet du at ingen har pillet oppi linseveska? og er du klar over at linseveska skal byttes en gang i uka, og har dem ligget der i 2-3 uker. er det rene bakterieboma..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...