Gå til innhold

Når mannen blir sjekket opp av en særdeles sexy og vakker kvinne ?

Gjest womenwomen

Anbefalte innlegg

Gjest womenwomen

Tenk dere denne situasjonen menn ! Dere blir regelrett sjekket opp av en særdeles, uvanlig vakker og sexy ung og selvsikker kvinne .... Hun er så flott - at dere kan ikke tro det er sant - at hun sjekker akkurat DEG OPP !

Hvordan ville dere ha reagert på det ? Hva ville dere tenke om denne kvinnen ? Og hennes motiver ovenfor dere, når hun regelrett sjekker dere opp ? Ville dere klart å avvise henne ? Eller ikke ?

Kunne dere lett ha forelsket dere i henne ? Pga hennes uvanlige selvsikre oppførsel og hennes uvanlige skjønnhet ? Er dette noe dere " drømmer om " å få oppleve selv ....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk dere denne situasjonen menn ! Dere blir regelrett sjekket opp av en særdeles, uvanlig vakker og sexy ung og selvsikker kvinne .... Hun er så flott - at dere kan ikke tro det er sant - at hun sjekker akkurat DEG OPP !

Hvordan ville dere ha reagert på det ? Hva ville dere tenke om denne kvinnen ? Og hennes motiver ovenfor dere, når hun regelrett sjekker dere opp ? Ville dere klart å avvise henne ? Eller ikke ?

Kunne dere lett ha forelsket dere i henne ? Pga hennes uvanlige selvsikre oppførsel og hennes uvanlige skjønnhet ? Er dette noe dere " drømmer om " å få oppleve selv ....?

Hvis jeg går rundt i Oslo sentrum på ettermiddagen en vanlig hverdag ser jeg minst en håndfull kvinner som kan kalles smellvakre. Noen av dem ville kanskje ikke sett like pene ut uten all sminken da, men det klarer ikke jeg å avgjøre der og da. Selv om de er smellvakre så forelsker jeg meg ikke i alle sånn uten videre. Om de hadde begynt å prate med meg hadde det kanskje vært en litt annen sak, men jeg tror nok ikke jeg hadde forelska meg sånn uten videre. Derimot hadde jeg kanskje følt meg beæret og litt betatt, og kanskje litt satt ut av at ei smellvakker dame prøver seg på meg. Ikke det at jeg ser så ille ut, jeg er atletisk bygd og har et pent smil, men jeg har aldri opplevd at damene går etter meg og ikke omvendt.

Det er forskjell på å være smellvakker med sminke og å være det også uten sminke. En gang var det ei fra sistnevnte kategori som prøvde seg på meg. Hun var nok ikke like iherdig som du skisserer her, hun var kanskje litt engstelig for å bli avvist, slik folk flest er. Jeg avviste henne ikke direkte, men jeg hoppet heller ikke på invitasjonene hun hintet om. Hun var bare ikke min type selv om hun var aldri så pen, hyggelig og intelligent.

Jeg vil påstå at om du er aldri så smellvakker, hyggelig og intelligent så kan du ikke få alle menn til å bli forelska i deg. De fleste kan sikkert føle seg sjarmerte, men langt fra de fleste vil se på deg som en potensiell livspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme tilbake til temaet; hva gjør menn når en utrolig flott dame sjekker dem opp?

En av exene til kjæresten min jobbet som modell. De var sammen i omtrent 2 uker. Da var han allerede lei av personligheten hennes, mens hun på sin side var overbevist om at han elsket henne over alt på jord. Han ba om en alvorlig samtale med henne og informerte om at det var slutt - hun ble fly forbanna fordi hun hadde regnet med at han skulle bruke den "alvorlige samtalen" til å fri til henne.

Match handler om så myyyye mer enn bare utseende.

Men tror de fleste single gutter som møter ei jente som er "gudinne" av utseende, iallefall gir henne et par runder i senga og viser "fangsten" frem til kameratene sine, før de går lei (det finnes selvfølgelig jenter som har både utseende og personlighet med seg, så det er unntak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å komme tilbake til temaet; hva gjør menn når en utrolig flott dame sjekker dem opp?

En av exene til kjæresten min jobbet som modell. De var sammen i omtrent 2 uker. Da var han allerede lei av personligheten hennes, mens hun på sin side var overbevist om at han elsket henne over alt på jord. Han ba om en alvorlig samtale med henne og informerte om at det var slutt - hun ble fly forbanna fordi hun hadde regnet med at han skulle bruke den "alvorlige samtalen" til å fri til henne.

Men tror de fleste single gutter som møter ei jente som er "gudinne" av utseende, iallefall gir henne et par runder i senga og viser "fangsten" frem til kameratene sine, før de går lei (det finnes selvfølgelig jenter som har både utseende og personlighet med seg, så det er unntak).

Tenkte jeg skulle skrive mye rart har, men det over oppsummerer egentlig det hele =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at mange menn blir usikre, får prestasjonsangst og er redd for å bli dumpet hvis de er sammen med en svært vakker kvinne. De foretrekker heller å være sammen med jenter som er på samme nivå som dem selv. Kun menn med svært god selvtillit sjekker opp den peneste jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Er ikke farlig å flørte litt - man får i det minste et par runder i senga . En fremmed mann begjærer man ofte utrolig mye og sterkt - pga spenningen osv . Extra deilig med fremmendt kan det være : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åtteren

Da eg var yngre, trengte eg ofte bekreftelser hele tiden. For å få de bekreftelsene, sjekket eg opp gutter/menn. Eg ble aldri avvist, single eller ei. Og eg er bare en åtter har eg hørt. Derfor tviler eg på at menn hadde avvist en tier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Mitt inntrykk er at mange menn blir usikre, får prestasjonsangst og er redd for å bli dumpet hvis de er sammen med en svært vakker kvinne. De foretrekker heller å være sammen med jenter som er på samme nivå som dem selv. Kun menn med svært god selvtillit sjekker opp den peneste jenta.

Pene , attraktive menn med god selvtillitt - og ofte STOR PIKK - sjekker opp de flotteste kvinnene...og blir sammens med dem vanligvis - forde de har selvtillitt til det ....Det stemmer .Mine kjærester har alle hatt mega god selvtillitt som mann - bortsett fra han jeg har i dag som er så kjedelig . Derfor passer vi ikke sammen .Jeg vil ha en mann med masse , masse selvtillitt - det tenner meg så mye mer .... Slike menn har jeg sterkt ønske om å få lov å suge og behage ...ja blir skikkelig kåt av slike menn - med selvtillitten i orden - som våger satse på meg : ) he he .Jeg vil ha en ekte mann - ikke en tøffel - så kjedelig , så kjedelig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke farlig å flørte litt - man får i det minste et par runder i senga . En fremmed mann begjærer man ofte utrolig mye og sterkt - pga spenningen osv . Extra deilig med fremmendt kan det være : )

Ja, men så blir det kjedelig. Ikke sant?

Må være slitsomt å ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eg var yngre, trengte eg ofte bekreftelser hele tiden. For å få de bekreftelsene, sjekket eg opp gutter/menn. Eg ble aldri avvist, single eller ei. Og eg er bare en åtter har eg hørt. Derfor tviler eg på at menn hadde avvist en tier.

Som jeg skrev over her også - det er aldri vanskelig å finne folk som vil utnytte deg. Spesielt ikke når du ber om det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Ja, men så blir det kjedelig. Ikke sant?

Må være slitsomt å ha det sånn.

Nei - det er ikke slitsomt . Jeg er olig og fornøyd - når jeg får være sammen med den riktige mannen for meg . Da har jeg ikke lyst på andre menn - om jeg er fornøyd med den jeg har . Men jeg passer ikke sammen med en asosial , humorløs , sur , osv osv mann med elendig selvtillitt ... helt feil personlighet for meg . Hjelper ikke at sexen er topp - når man ikke matcher mentalt i spøk , humor , livssyn , mål osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åtteren
Som jeg skrev over her også - det er aldri vanskelig å finne folk som vil utnytte deg. Spesielt ikke når du ber om det selv.

Nei, det kan også være et poeng. Uansett brydde de seg ikke om at de hadde kjæreste, og det var mitt poeng. De fleste menn er ikke monogame når de blir fristet, og da skal det visst ikke mer til enn et bra utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det er ikke slitsomt . Jeg er olig og fornøyd - når jeg får være sammen med den riktige mannen for meg . Da har jeg ikke lyst på andre menn - om jeg er fornøyd med den jeg har . Men jeg passer ikke sammen med en asosial , humorløs , sur , osv osv mann med elendig selvtillitt ... helt feil personlighet for meg . Hjelper ikke at sexen er topp - når man ikke matcher mentalt i spøk , humor , livssyn , mål osv

Og hvordan vet du det med sikkerhet?

Alt og alle blir kjedelig med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest womenwomen

Hvorfor kaller du det for å utnytte ? Jeg nyter tilfeldig sex selv med en jeg har god kjemi med og syns er attraktiv og deilig - har aldri følt meg utnyttet .Da jeg aldri har ufrivillig og dårlig sex .

Pleier du å føle deg utnyttet Steinar ? Om jenta ikke vil noe mer - enn sex med deg ?

Jeg har gjordt det med enkelte menn selv . Kanskje de følte seg utnyttet da ? Når de begynner å prate om forhold osv - og jeg ikke vil det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan også være et poeng. Uansett brydde de seg ikke om at de hadde kjæreste, og det var mitt poeng. De fleste menn er ikke monogame når de blir fristet, og da skal det visst ikke mer til enn et bra utseende.

Folk flest er ute etter fordeler.

Vil du ikke bli utnyttet så er det helt opp til deg selv å sørge for det - ingen annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Nei. Jeg blir ikke så innmari lett forelsket og har aldri vært forelsket i en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du det for å utnytte ? Jeg nyter tilfeldig sex selv med en jeg har god kjemi med og syns er attraktiv og deilig - har aldri følt meg utnyttet .Da jeg aldri har ufrivillig og dårlig sex .

Pleier du å føle deg utnyttet Steinar ? Om jenta ikke vil noe mer - enn sex med deg ?

Jeg har gjordt det med enkelte menn selv . Kanskje de følte seg utnyttet da ? Når de begynner å prate om forhold osv - og jeg ikke vil det .

Selvfølgelig kan en mann også føle seg utnyttet av ei kvinne.

Har man en helt ulik agenda så må det bli problemer av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...