nynne Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Trenger å fornye sminkekostene mine, særlig de til øyesminke. Jeg tenkte jeg ville handle i fysisk butikk, og ikke nettbutikk, for å kunne få litt råd/veiledning til hva slags koster. Vil gjerne ha noen gode, men ikke av de dyreste (id ol). Har en body shop i nærheten men også tonic skin som bla selger produkter fra make up store. Hvilke vil dere anbefale?
Gjest Rime ii. Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Make up store sine er kjempebra. Jeg liker ikke Body shop sine koster...
Gjest gjeeest Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 vel, jeg liker bodyshop sine koster, men det er jo smak og behag! Men vet ikke hvordan de andre er da.
FastEnde Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 jeg liker også bodyshop sine godt!! veldig myke og behagelige mot huden min.
Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 the body shop har h-e-r-l-i-g-e koster! kjøper alle derifra og er kjempefornøyd. dessuten koster de ikke all verdens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå