Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har hatt en kjæreste, om jeg kan kalle det det, i en liten stund nå. han er ikke norsk! Jeg skjønnte jo det at de har ett annet syn på ting osv. men visste ikke at de hadde "rett" til å vite hva vi damerne gjør til envær tid! Men ikke nåkk med det, han skal være så utolig barnslig, viss jeg sier nei, til uansett hva det måtte være, så snakker han ikke med meg på flere dager.. jeg gidder helle ikke å ta kontakt lengre ( er lei av å krype til korsett bestandig!) Han har sagt flereganger at vi bare ska være venner osv. men når vi har møttes, kanskje 3 dager etter det (uten kontak) så er liksom alt okey! vet liksom ikke hvordan jeg skal gjøre dette her ? er jo selfølgelig utrolig redd for å miste han, men er DRIT lei sånn barnslig oppførsell.. Men oppi det hele så sier han at jeg er lesbisk, uten å gi seg! han beskylder meg for mye annet også, bare ute etter pengene han osv.. Skal jeg bare gå min vei, å ikke finne meg i det her ? eller skal jeg prøve å "fikse" det ? har jo prøvd det før, å blitt lovt at han skal skjærpe seg, men... Tips noen ?
EllaCassandra Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Kjære deg, les hva du selv har skrevet.. Kom deg vekk så fort som mulig, dette her er ikke noe å fikse!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Dette er overhodet ikke noe å prøve å ordne opp i. Se å komme deg ut av det forholdet så fort som mulig. Håper du ikke har rota deg bort i noe du ikke kommer deg vekk fra. Mange utenlandske gutter/menn er veldig eiesyke.
Mohini Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Nei, det skal du ikke, du skal ta bena fatt og løpe langt vekk og heller finne deg en som er mer voksen enn som så!
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Han lærer bare dersom du faktisk gjør alvor av å gå fra ham. Gjør det tydelig og klart at du ikke kan tolerere slik oppførsel, så gjør du oss andre jenter som kan komme borti ham i fremtiden en tjeneste
Trixie52 Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Kjenner ei dame som idag angrer bittert på at hun ikke forlot en slik mann. Den barnslige oppførselen kan kanskje bli litt bedre men bare litt. Den personligheten som ligger til grunn er nok dessverre ikke noe du kan fikse. Kom deg bort fra denne mannen så fort som mulig. Det vil være grusomt vondt en periode men det går garantert over og da først ser du galskapen i dette forholdet og du vil lure på hvorfor du ikke gikk før!
Gjest Vikna Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Jeg synes du utviser forbløffende lite empati og evne til å sette deg inn i hans situasjon. Jeg er overrasket over at han ikke har gått for lengst. Jeg tror det beste for ham og deg ville være om du reiste ja. Da ville han kunne starte på nytt og finne en som passer bedre for ham.
Gjest deprimert Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Han er ikke seriøs.. Ikke kast bort livet ditt. Jeg har vært i din situasjon. Det finnes flere fisker i havet. Finn deg en annen. Gå ut med venner og ha det gøy. Og du sier jo selv at dere ikke har vært sammen så lenge. så bare dropp han, dette greier du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå