Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 trenger egentli litt rådgivning her, datet en fyr i 3 uker, vi sender sikker 20 smser om dag å ringer morgen å kveld,for å si hei:) Nå er det vell kanjse en uke siden vi har møttes pga vi bor ikke i samme by, så ringer jeg han mandagsmorgen for det er han som egentli bruker å ringe på morgenen når han drar på jobb, men iallefall jeg ringer han å hører han "tar telefon" men hører da en damestemme i bakgrunn,hehe så han trodde vell kansjse det var alarmen på tlf eller noe.... så legger han på å ringer opp iløpet av 5 minutter, å unnskylder seg å er så trøtt å bla bla bla... Uansett så har jeg ikke hørt mer ifra han siden mandagsmorgen, så selvfølgelig er det noe som har skjedd. Burde jeg egentli bare la være å kontakte han mere, hadde han vært interessert så hadde han vell gidd lyd fra seg, han er foresten i samme by nå som meg,men ikke tatt kontakt... burde jeg la være å kontakte han?? er kjempefortvilt for trodde ALDRI dette om han
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Han har fler damer enn deg. Tror jeg. Og da får jeg si som jeg sa til en annen; ta en kald dusj når trangen til å mase melder seg. Og se deg om etter en ny kar!
leirbål Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Det høres ikke ut som om er så forelsket i deg nei. Ikke ta kontakt med ham, og se hva som skjer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå