Gå til innhold

kjempefrustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

trenger egentli litt rådgivning her, datet en fyr i 3 uker, vi sender sikker 20 smser om dag å ringer morgen å kveld,for å si hei:)

Nå er det vell kanjse en uke siden vi har møttes pga vi bor ikke i samme by, så ringer jeg han mandagsmorgen for det er han som egentli bruker å ringe på morgenen når han drar på jobb, men iallefall jeg ringer han å hører han "tar telefon" men hører da en damestemme i bakgrunn,hehe så han trodde vell kansjse det var alarmen på tlf eller noe.... så legger han på å ringer opp iløpet av 5 minutter, å unnskylder seg å er så trøtt å bla bla bla...

Uansett så har jeg ikke hørt mer ifra han siden mandagsmorgen, så selvfølgelig er det noe som har skjedd.

Burde jeg egentli bare la være å kontakte han mere, hadde han vært interessert så hadde han vell gidd lyd fra seg, han er foresten i samme by nå som meg,men ikke tatt kontakt... burde jeg la være å kontakte han?? er kjempefortvilt for trodde ALDRI dette om han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har fler damer enn deg. Tror jeg. Og da får jeg si som jeg sa til en annen; ta en kald dusj når trangen til å mase melder seg. Og se deg om etter en ny kar!

Skrevet

Det høres ikke ut som om er så forelsket i deg nei.

Ikke ta kontakt med ham, og se hva som skjer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...