zala Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 Jeg har funnet en forloverkjole på internett som jeg synes er rålekker: http://www.drahoshcreations.com/bridesmaid...3103/73103.html Dette er et amerikansk firma. Jeg skal til California i oktober, men de har kun en butikk og den er i Minnesota. Dermed må jeg ta sjansen på å kjøpe den over internett, uprøvd og jeg er ikke sikker på om jeg tør det. :cry: Man har nemlig ingen returmulighet annet enn om den er ødelagt. Tenk om den ikke passer! Er det noen som har erfaring med dette firmaet eller internettkjøp av kjoler? Pysete..... :oops:
camie Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Så lenge du måler deg selv og sammenligner med målene i tabellen som er rett under kjolen din, skulle det nok ikke være noe problem å bestille kjole fra nettet. Skulle det vise seg at den er passelig i midjen, men kanskje er litt for stor rundt puppene, så er det jo ikke noe problem å få en sydame til å justere kjolen for deg..... Har ikke noen erfariong med kjøp av kjoler fra nettet, men jeg skal bestille min kjole fra Usa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå