Gå til innhold

Id. bare minerals - get started eyes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hva "id. bare minerals - get started eyes" koster i butikken? :)

Setter pris på alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke helt hva butikkprisen er, men det går også an å bestille fra blivakker.no :)

Endret av Ids
Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Det koster 998 kr i butikken. Kjøpte nettopp på nettet til ca halvparten....

Skrevet
Vet ikke helt hva butikkprisen er, men det går også an å bestille fra blivakker.no :)

Ja, du skjønner det at det var nemmelig det jeg så. Men derfor lurte jeg på hvor mye penger du sparer på det. Gidder ikke dersom det bare er snakk om 50kr. Derfor hadde det vært fint å vite nøyaktig hva. Er det ingen som vet det, som har det hjemme?

Skrevet
Det koster 998 kr i butikken. Kjøpte nettopp på nettet til ca halvparten....

Oi, det er jo like mye som i startpakken til foundation og det. Og det er grunnlaget

Skrevet (endret)

559,- på blivakker.no

500,- på facelook.no (+50kr porto for forskuddsbetaling, eller 100,- for postoppkrav)

(jeg tviler på at get started eyes er like dyr i parfymeri som foundation-startpakken. På Facelook koster denne 700. Altså mer enn eyes-pakken)

Bare vær obs på at disse øyenskyggene er mindre enn samples som andre sminkesites selger (f.eks. everydayminerals) til noen få dollars. Du kan også kjøpe billige MAC-samples på http://allcosmeticswholesale.com/pigments1.html (vet ikke hvor mye det er i). Kostene er så som så,... Så jeg ville kjøpt noen billige skygger noen andre steder, og heller brukt resten av pengene på noen mac-koster!

Endret av Jade
Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Kjøp heller fra the body shop. Myyyye billigere. Stikk innom din lokale Body Shop butikk, så hjelper de deg med farger osv, og sminker deg hvis de har tid. Dette er helt gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...