Gå til innhold

xbox spill til kjæresten som vi kan spille sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten (en han - jeg er jente) har nettopp kjøpt seg xbox og jeg tenkte jeg kunne kjøpe et spill til han til jul. Har lyst å kjøpe et spill vi kan spille sammen og ha det moro med.

Har selv en gammel ps2 som han kjøpte bomberman til for noen mnd siden og det har vi hatt det mye gøy med. Liker spill der vi kan spille mot hverandre og som ikke er så innmari avanserte. Det vil si litt old fashion. Liker også plattformspill.

Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hjelper kanskje ikke på gaven du er ute etter nå, men mitt råd er at dere sjekker ut Xbox Live Arcade.

Der er det mange lettspilte spill som kanskje hadde passet dere, men dette er spill man betaler for med microsoft poeng, og så blir de lasta ned på xboxen, så de er ikke idelle julegaver. Kan liksom ikke slenge dem under treet.

Skrevet

Går an å kjøpe Microsoft-poeng eller hva de heter, de man bruker til å kjøpe spill på Xbox Live med, i butikken, får en kode i et cover. Var i hvertfall sånn for 2 år siden. Det er noe man kan legge under juletreet som en gave i allfall. Veldig mange gamle og bra spill på Xbox Live Arcade i allfall.

Skrevet (endret)

Musikk spill som Guitar Hero, Band Hero og Lips er jo morsommt og spille sammen, men de blir kanskje litt dyre siden han må ha med gitarer osv?

Hvis han er av den litt mer "barnslige" typen så har du jo: Madagaskar Kartz- ligner ganske mye på Mario Kart bare med figurene fra madagaskar ;)

Bilspill som Forza 3 eller Need For Speed - Shift kan jo også være gøy og spille sammen ;) (så lenge du ikke knuser han da :fnise:)

Sportspill som Fifa 10, NHL 10 kan jo også være gøy hvis dere begge er intresert i sport :)

Her har du hvertfall noen forslag, så håper du finner noe :) Lykke til :)

Endret av Sessipn
Skrevet

takk for tips :) endte opp med madagaskar kartz, jeg digger mariokart. får håpe han gjør det samme :D hvis ikke får jeg bare dra han med meg i butikken også bytter vi til noe begge ser gøy ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...