Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ìntervju med Tiger Woods bertelure; en ting ledet til en annen så det bare skjedde. Spennende sex, ikke sånn kjedelig ekteskap-sex.

Hva er det? Har jo vært gift noen år nå, men må jo si sex er fortsatt spennende, selv om det ikke er fire fem ganger om dagen lenger. Overrasker fortsatt hverandre. Tiger woods må ha et kjedelig ekteskap :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja. Ekteskapssex kan fort bli litt "samme tid, samme sted, samme opplegg" etter noen år. Særlig når man har små barn, slik som Tiger og Elin har.

Men i det tilfellet der tror jeg det handler om at fyren har snorta for mye og er så høy på seg selv at han er blitt avhengig. Jeg antar han har landa nå.

Fy faen det er bein i nesa på den exkona hans! :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kjedelig ekteskapssex= misjonær under dyna kun på lørdager og med lyset av ;)

Skrevet

Kjedelig ekteskapssex = nei, søren heller, jeg tar mye heller den siste Wallanderboka.

:ler:

Tiger hadde hatt et lettere liv i dag om han var en lesende mann! :jepp:

Gjest Gjest_Jan_*
Skrevet

Syns det høres bra ut uansett alder og lengde på forholdet...dessuten: 4-5 ganger om dagen er bare tull.

Gjest Eurodice
Skrevet

Overraskelsessex søndag morgen: Sitte i fanget-sex oppå dyna med solskinnet flommende inn gjennom vinduet :klemmer:

Skrevet

Kjedelig ekteskapssex er en variant av "kona hans forstår han ikke". Det er en unnskyldning for å ha seg med en gift mann, evt. en unnskyldning den utro mannen bruker for at han er utro...

I min erfaring er sex i langvarige forhold annerledes kun ved at man har hatt det flere ganger, man kjenner hverandre bedre på godt og vondt. Ikke så spennende for den som tenner veldig på det nye, som det virker som Tiger gjør.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Kjedelig sex for noen kan være spennende for andre? og Vice versa selvsagt, for meg er kjedelig sex mangel på variasjon, mens for andre kan det faste og rutinemessige være trygt og deilig.

Det finnes ikke kjedelig sex, bare individer som har andre og forskjellige behov!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...