Gå til innhold

Håndtak på Ståt kjøkkeninnredning

Anbefalte innlegg

Gjest Skruelise
Skrevet

Hei.

Har nettopp fått opp nytt kjøkken fra Ikea, som heter Ståt. Jeg bestilte en mal som man skal bruke ved plassering av håndtak på skuffer og skap-fronter. Skuffene gikk greit, men nå diskuterer min kjære og jeg hvor handtakene skal plasseres på dørene..

Håndtakene våre er sorte og skal festes med to skruer da.

Hvor har dere plassert dem? Kant i kant med "rillene"... vanskelig å forklare, skal prøve å få lagt ut et bilde..

Videoannonse
Annonse
Gjest Skruelise
Skrevet

Jeg får ikke til å legge ut bilder, får beskjed om å skrive inn URL... og det forstår jeg ikke noe av.. hjelp!!

Skruelise

Skrevet

Nå skal jeg prøve å få bildene på plass:

post-8851-1260992346_thumb.jpg

post-8851-1260992299_thumb.jpg

Hva synes dere ser finest ut? Litt opp med håndtaket eller det som er plassert lengst ned? Jeg er så i tvil nå at..

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Dersom dørene hadde vært helt glatte så hadde jeg valgt løsningen på det nederste bildet .. men siden der er lister på døren så synes jeg den øverste som kommer i kant med listen var finest.

Men det er nok bedre for deg som ser det i virkeligheten. Prøv å tape dem opp i begge løsningen så ser du det bedre.

Skrevet

Helt klart de som er lengst opp. Det andre blir feil når jeg ser på. De burde gå i kant med den vanrette linjen.

Skrevet

Litt opp, som du har det på det øverst bildet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette har ingenting med ditt spørsmål å gjøre. Jeg ville bare si at jeg synes du har så pene hender og negler. :)

Skrevet
Dette har ingenting med ditt spørsmål å gjøre. Jeg ville bare si at jeg synes du har så pene hender og negler. :)

Hehe, det tenkte jeg også da jeg så bildene :) Veldig pene! Jeg synes også den høyeste plasseringen er finest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...