Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg såg at Ramsvik frisørsalong har ei lita rettetang (reisestorleik) med mønster til 299 kroner. Nokon som veit om desse er gode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en minirettetang som er ok å ha med på ferie, men til hjemmebruk har jeg en vanlig stor rettetang.

Funker helt greit med den lille, men jeg blir lissom aldri ferdig...

Skrevet
Jeg har en minirettetang som er ok å ha med på ferie, men til hjemmebruk har jeg en vanlig stor rettetang.

Funker helt greit med den lille, men jeg blir lissom aldri ferdig...

Hmm, eg trur nesten eg må ha ei til panneluggen...dei var jo så søte :fnise: Kvar kjøpte du di? Kva merke er det? Mønster?

Skrevet

Vet de har på elkjøp til 199, i alle fall. Vurderer også en sånn til panneluggen. Bare den som blir for krøllete, liksom. :ler:

Skrevet
Vet de har på elkjøp til 199, i alle fall. Vurderer også en sånn til panneluggen. Bare den som blir for krøllete, liksom. :ler:

Beklager, jeg husket feil. 249 koster den visst.

Skrevet (endret)
Hmm, eg trur nesten eg må ha ei til panneluggen...dei var jo så søte :fnise: Kvar kjøpte du di? Kva merke er det? Mønster?

Jeg kjøpte min i en liten frisørsalong i hovedstaden og på rettetangen står det "HairContrast". Hva den kostet husker jeg ikke, er vel et par-tre år siden jeg kjøpte den. Men antar jeg betalte noe á la de andre beløpene som nevnes.

Jeg hadde den forresten med meg et par gangen i vesken når jeg skulle ut rett etter jobben. Sånne ting.

:)

Endret av -TanteBrun-
Skrevet

Jeg har en minirettetang som jeg kan bruke til nøds. Nå skal det sies at jeg har ganske tykt hår, det gjør arbeidet veldig tidkrevende. Synes også at den sliter mer på håret, så jeg tar heller plass til å ha med den store versjonen. Minirettetanga jeg har er vel ikke verdens dyreste (tror jeg betalte ca. 400 for den), så mye mulig at det finnes andre modeller som er bedre. Jeg ble iallfall ganske skuffa over resultatet.

Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet

Venninna mi har en liten hun bruker i luggen, og resten av håret siden hun har bob. Hun er fornøyd, hvertfall.

Selv har jeg såpass langt og tykt hår at jeg tar med den store.

Skrevet

Takk for svar, alle saman! Eg kjøpte ei mini rettetang på Ebay ikveld. Rosa med 4 glitrande "steinar" på ;) 15 dollar... Greit å ha i toalettveska...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...