Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Noen som vet av fine innvitasjoner på nett som ikke er alt for dyre?
Cæmis Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 kortbutikken.no Ganske mange fine og helt ok priset!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Kortshop.no har mange fine. Vi bestilte fra dem, og var kjempe fornøyd!
Frk. Belle Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Vi har "designet" invitasjonene selv ved å bruke maler fra www.optimalprint.no www.weddingdna.com og så får vi et lokalt trykkeri til å trykke dem. Vi skal ha en gjennomgående "design" på innvitasjoner, kirkeprogram og sangomslag så da synes vi dette ble en bra løsning.
Frk. Belle Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Kortshop.no har mange fine. Vi bestilte fra dem, og var kjempe fornøyd! Jeg har sett takkekort fra kortshop.no og det var fint det:)
Supramundane Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Vi designet våre egne og bestilte hos optimalprint! Anbefales!
-Englefjes- Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Vi designet våre egne og bestilte hos optimalprint! Anbefales! Det samme gjorde vi; jeg likte ingen av malene de hadde liggende. Genialt og billig. Jeg pyntet litt på invitasjonene med et silkebånd, men utover det var de veldig fine i seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk for alle svarene, tror nok det blir otimalprint her
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk for alle svarene, tror nok det blir otimalprint her optimalprint ivertfall
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har mottatt takkekort som ble bestilt gjennom optimalprint og det var veldig dårlig kvalitet på bildet. Ikke fint i det hele tatt. MEN det er helt sikkert forskjellig kvalitet å velge mellom da:) Det jeg fikk var vanlig papir egentlig.
Supramundane Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har mottatt takkekort som ble bestilt gjennom optimalprint og det var veldig dårlig kvalitet på bildet. Ikke fint i det hele tatt. MEN det er helt sikkert forskjellig kvalitet å velge mellom da:) Det jeg fikk var vanlig papir egentlig. Hvis kvaliteten på selve bildet var dårlig (altså at bildet var kornete og utydelig), så har du brukt et bilde som ikke hadde god nok oppløsning. Bildet vi brukte er krystallklart. Man kunne også velge om kortene skulle ha "lakk"-belegg, men det har nok ikke noe med bildekvaliteten å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå