Gjest sunshine-t Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 jeg er en tiger i sengen!!! Du er følgende dyr i senga: Tiger Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg. hva blir dere? http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/article127208.ece
Gjest Dolphina Skrevet 26. august 2003 #3 Skrevet 26. august 2003 Du er følgende dyr i senga: Svane Du kan ikke ha sex med noen du ikke føler noe for, og utseende er viktig for deg. Du liker å føle deg sikker, og blir det sagt noe du ikke liker, mister du umiddelbart lysten. :oops:
Livets datter Skrevet 26. august 2003 #4 Skrevet 26. august 2003 Denne er nettopp tatt. Hvilket dyr er du i senga, grrr...
chimp Skrevet 26. august 2003 #6 Skrevet 26. august 2003 :o ELEFANT???!!! Forståelig, m DEN snabel'n.....Men hva karakteriserer elefanten dahhh.....i senga....eller på enga?
Lambda Skrevet 26. august 2003 #7 Skrevet 26. august 2003 Ble DELFIN jeg Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg. Ja, synes denne passer bra på meg :D
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2003 #8 Skrevet 26. august 2003 Ble delfin jeg også og er fornøyd med det :blunke:
Sheba Skrevet 26. august 2003 #9 Skrevet 26. august 2003 Ble delfin jeg også gitt "morsomt i senga" - hva er det for noe da? Jeg vil ha det deilig i senga jeg! :oops: Kanskje jeg er litt schizofren...?
AmusaDamini Skrevet 26. august 2003 #11 Skrevet 26. august 2003 Delfin Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg. Stemmer ikke heeelt, men greit nok.
Mathias Skrevet 26. august 2003 #13 Skrevet 26. august 2003 Forståelig, m DEN snabel'n.....Men hva karakteriserer elefanten dahhh.....i senga....eller på enga? Fantasifri uke kjære... ??...
Sofia Skrevet 27. august 2003 #14 Skrevet 27. august 2003 Katt Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi.
Gjest dorian Skrevet 27. august 2003 #16 Skrevet 27. august 2003 Well it's a bungle in the jungle, and it's all right by me. I'm a tiger when I want love, but I'm a snake if we disagree... dorian siterer ian anderson
Gjest mattahara Skrevet 27. august 2003 #17 Skrevet 27. august 2003 Svane...... :-? hmfr...jeg svarte sikkert feil på noe.... Tar den igjen jeg.....
camie Skrevet 27. august 2003 #18 Skrevet 27. august 2003 Katt Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi. Tja det stemmer vel......
Gjest DrEamY Skrevet 28. august 2003 #19 Skrevet 28. august 2003 delfin...."myk sex og mye pludring er tingen for deg" flott med myk sex i blant, men jeg foretrekker røff sex!
Ra|cer Skrevet 28. august 2003 #20 Skrevet 28. august 2003 Ble tiger jeg! Og det stemmer nok mye av det som sto! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå