Gå til innhold

Jeg vil begynne med "ordentlige" hudpleieprodukter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Vet det er mange med peiling her inne på forumet, så jeg håper på både kloke og opplysende svar :)

Tingen er at jeg alltid har vært veldig av-og-på-engasjert når det gjelder hudpleie og slikt. Jeg har vært innom mye av vanlige Vita-produkter og slikt, men ser at såpass mange sverger til dyrere produkter, og vil derfor gjøre et forsøk.

MEN: Jeg har sett tidligere tråder hvor noen har spurt om omtrent det samme, og har fått listet opp titalls produkter de bare "måååå" ha. Med tanke på at jeg er 18-årig student, ikke jobber for øyeblikket, og heller ikke gidder bruke en halvtime på hudpleie hver morgen og kveld, ser jeg helst at det kokes ned til noen basisprodukter jeg bør investere i.

Litt om huden min:

Jeg er som nevnt 18 år, og har vel egentlig typiske tenåringshud-trekk. Jeg blir moderat blank i t-sonen, har en del (ikke veldig mye, men nok til at huden blir litt "ujevn") urenheter i kinnene og får ei kvise her og der i ny og ne. Altså ikke et umulig utgangspunkt, jeg går ikke rundt og er misfornøyd, men jeg skulle ønske den hadde vært jevnere og sett renere ut.

Et punkt som visstnok skiller seg fra typisk-tenårings-hud-syndromet er at jeg også kan bli forferdelig tørr i huden, spesielt i ansiktet, og derfor svært "stram", noe som er ubehagelig.

Det jeg i utgangspunktet ønsker:

Rens

Fuktighet

pluss eventuell tonic og maske

Jeg har hørt mye bra om for eksempel Decleor og Matis, samt MD Formulations, kan noe av dette være for meg?

Ser dette ble langt, men håper det finnes noen som har synspunkter som tar seg tid til å svare likevel :)

Endret av Eske
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MD Formulations syrerens

MD Formulations continous renewal serum (sp?)

Decleor Hydra Floral fuktighetskrem

Skrevet
MD Formulations syrerens

MD Formulations continous renewal serum (sp?)

Decleor Hydra Floral fuktighetskrem