Gjest Gjest_lilleblomst_* Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er førstgangsgravid,og lurer på mye rart Jeg er 16 uker på vei, og i det siste har navlen min blitt brun, dvs. inni og litt rundt. Ser ut som skitt, men har prøvd å vaske det bort. Hva er dette for noe? Pigmentflekk?
Lilly-L Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er førstgangsgravid,og lurer på mye rart Jeg er 16 uker på vei, og i det siste har navlen min blitt brun, dvs. inni og litt rundt. Ser ut som skitt, men har prøvd å vaske det bort. Hva er dette for noe? Pigmentflekk? Det er helt vanlig, og er rett og slett pigmentforandringer. Det kan hende du også får en brunlig strek nedover fra navlen, og streken markerer der hvor venstre og høyre magemuskler møtes (som strekkes under graviditeten). Skal visst forsvinne ganske raskt etter fødsel etter hva jeg har lest.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Min navle var fra Afrika et halvt år etter fødsel!
*Joyce* Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har fortsatt litt brunskjær rundt navelen og tydelig stripe, 10 mnd etter fødsel... Men den går nok bort før eller senere. Ikke noe farlig, ihvertfall.
Umuriel Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Jeg hadde også brun navle, det forsvant litt etter litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå