Eve Luna Skrevet 16. desember 2009 #1 Del Skrevet 16. desember 2009 Datteren min på snart 2 år er veldig glad i månen og stjerner. tenkte derfor å kjøpe henne et nattlampe som er formet som en måne. Det var vist lettere sagt enn gjort. Jeg husker bestemt at jeg har sett slike før. Men hvor finner jeg det? Jeg har sett på nettsiden til lampehuset og Ikea. Jeg har også vært i en del leketøybutikker. Vet dere hvor jeg kan kjøpe en nattlampe formet som måne? Eventuelt en leke som er formet som måne. Hvilke funksjoner den har er ikke så viktig, så lenge den ser ut som en måne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. desember 2009 #2 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg var nettopp på Ikea og husker at jeg så en nattlampe formet som en måne der. Ikke "fullmåne", men sånn typisk "buet" måneform, fargen var gul. De hadde også nattlampe med stjerneform, den var blå. Ser at den ikke er på nettsiden, men jeg så den helt sikkert på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 16. desember 2009 #3 Del Skrevet 16. desember 2009 den lampen har vært på IKEA kjempelenge, så jeg vil ikke se bort ifra at de fortsatt har den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. desember 2009 #4 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har også sett sånn måneformet lampe på IKEA, men ikke på nettsiden. De har en formet som en stjerne da, kan det være noe om du ikke finner månelampe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 17. desember 2009 #5 Del Skrevet 17. desember 2009 Sønnen min har en taklampe som en halvmåne med en liten månemann som sitter på månen. Hodet til månemannen er en kjempestor lyspære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 18. desember 2009 Sønnen min har en taklampe som en halvmåne med en liten månemann som sitter på månen. Hodet til månemannen er en kjempestor lyspære. Hvor har du kjøpt denne? Den vil jeg også ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 18. desember 2009 #7 Del Skrevet 18. desember 2009 Vi har også en slik, kjøpt på Living, men har også sett den andre steder, her for eksempel. Men det som er litt dumt er at pæren er av en type som ikke selges lenger, vi kjøpte en ekstra da vi kjøpte lampen. Men det må vel være noe som kan brukes istedenfor, det er jo masse dyre designlamper der halve designet er en stor lyspære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 18. desember 2009 #8 Del Skrevet 18. desember 2009 Vi har også en slik, kjøpt på Living, men har også sett den andre steder, her for eksempel. Men det som er litt dumt er at pæren er av en type som ikke selges lenger, vi kjøpte en ekstra da vi kjøpte lampen. Men det må vel være noe som kan brukes istedenfor, det er jo masse dyre designlamper der halve designet er en stor lyspære? Det er denne vi har. Kjøpte med to ekstra lyspærer. De på butikken mente det ville komme en alternativ pære etterhvert, men jeg tviler vel egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå