Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at kjæresten min vil ha "noe fra hjertet" til jul. Jeg sliter virkelig med å komme på noe, men har fått et par forslag fra en venninne, ang noe med gravering på. Hvor jeg da kommer til å skrive " Elsker deg, tærten min " eller noe lignende ( Dette er noe vi kaller hverandre, så vil gjerne ha "tærten" :ler: )

Men, forslag hittil er;

Lommelerke med gravering - Han drikker veldig lite, og han drikker heller ikke rein sprit, wiskey, e.l.

Armbånd/lenke med "plate" jeg kan gravere - Han har et armbånd fra før av, men går jo ann å bytte på?

Manchettknapper med gravering - Selv om han kun bruker dress 4 ganger i året.

Slips-holder med gravering - Brukes også kun 4 ganger i året.

Han er straks 22år, og vi har vært sammen i litt over 2 år.

og er det for sent og gravere, vil jeg gjerne vite det med en gang, så jeg finner på noe annet.. Er jo ikke så lenge til jul.

Og hvor får man gravert ting og hvor mye koster det ca? :)

Har dere noen andre forslag til kjærestegaver som kommer fra hjertet, så rop ut :) Har ikke tid til å lage noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

hei ho! :bolledeig:

Du får gravert på gullsmeder og det kommer till an på hvor mange ord du skal gravere og om du skal gravere i sølv, gull eller stål. Jeg tror jeg betalte 800 kr for gravering av initialer på mansjettknapper og slipsnål. Pittesmå bokstaver, men det var børstet stål og stålet var så hardt at jeg måtte ut med såppas. Om du kjøper sølv eller gull så tror jeg det kommer på ganske mye mindre. Lurer på om jeg ikke betalte 150 kr for gravering på lommelerka, 3 bokstaver.

Skrevet

Kortholder? Kan kanskje gravere på innsiden hvis det skal være "elsker deg" osv..

Gjest samme gjest som over
Skrevet

Forresten, hvis det koster så vanvittig mye å gravere hos gullsmeden burde du heller gå til en skomaker/nøkkelfiler osv. De graverer som regel MYE billigere enn gjest over her sier.

Skrevet

Siden han ikke bruker mye av det du nevnte her, hva med en nøkkelring eller kortholder, som nevnt over?

Skrevet
Siden han ikke bruker mye av det du nevnte her, hva med en nøkkelring eller kortholder, som nevnt over?

Armbåndet vet jeg at han kommer til å bruke, for han kommer nok til å "bytte det" med det han har.

Nøkkelring blir så upersonelig føler jeg.. :/ Og han har fra før av en veldig fin og dyr kortholder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...