Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Vi har kjempegod kjemi, tone og kjente gnist så raskt jeg så på bilder som jeg fikk av han. En nydelig gutt, -til og med er han romantiker og lett å snakke med. Jeg falte pladask for han!!! Er det virkelig mulig å ha sånne følelser, - jeg slet med å sove om natta p.g.a tenker på mange romantiske ting, - kribler i magen. Vi har ikke møtt men..... hehe men skaaaal!
Hanselot Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Ja det er fullt mulig, de som er av annen oppfatning har bare ikke oppdaget det enda eller er ikke i stand til å bli betatt på den måten.
kisskissbangbang Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Definitivt. Skjedde med meg og min eks. Vi var omtrent kjærester fra første melding, og kalte hverandre kjærester før vi traff hverandre i levende live. Høres helt sært ut, men vi visse det bare. Var minst like full klaff da vi møttes første gang, og vi var sammen i tre år.
Gjest Gjest_..._* Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Definitivt. Skjedde med meg og min eks. Vi var omtrent kjærester fra første melding, og kalte hverandre kjærester før vi traff hverandre i levende live. Høres helt sært ut, men vi visse det bare. Var minst like full klaff da vi møttes første gang, og vi var sammen i tre år. Ja helt klart. Skjedde med meg og mannen min. Jeg var helt skjelven i knærna, og holdt meg oppe om nettene fr å skrive meldinger med ham. Første kvelden spurte han meg om jeg ville være kjæresten hans, og jeg sa ja. I dag er vi lykkelig gift, og har fått et lite kjærlighetsbarn sammen
I Grosny Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Vi har kjempegod kjemi, tone og kjente gnist så raskt jeg så på bilder som jeg fikk av han. En nydelig gutt, -til og med er han romantiker og lett å snakke med. Jeg falte pladask for han!!! Er det virkelig mulig å ha sånne følelser, - jeg slet med å sove om natta p.g.a tenker på mange romantiske ting, - kribler i magen. Vi har ikke møtt men..... hehe men skaaaal! Du er forelsket i det bildet av han og hans personlighet som har bygget seg opp i hodet ditt. Det er mulig at det består av nok solide elementer av hans personlighet og kjærlighet til at det faktisk kan holde, men det er ikke sikkert.
hjertesukka Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Ja, det er fullt mulig, men om det er så klokt er en annen sak. Det er jo forskjell på fornuft og følelser, som kjent. Her får man servert en del lykkelige historier,ser jeg, men jeg har opplevd det motsatte jeg da. Og fallhøyden blir ganske så stor.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Ja, helt klart! Har opplevd det selv.
leirbål Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Ja det går ann. Men husk at mange som opplever det blir veldig skuffet når de møter personen i virkeligheten.
Mir Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Det er fullt mulig! Husker jeg tenkte "Hva er det du tenker ? forelsket uten å ha møtt han?". Det var da vi møttes på nett og chattet, og jeg venter på at han skulle komme hjem på kveldene så vi kunne snakke! Og når jeg så han på flyplassen var det bare pang! ååå det var en av de beste følelsene! Samboere nå
Nuith Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 Jeg møtte kjæresten min på internett og var sikker på at jeg elsket ham før jeg engang hadde sett så mye som et bilde av ham. Han var sikker på at han ikke likte meg, og ignorerte alle forsøk fra min side på flørting eller privatsamtaler. Heldigvis fikk jeg omvendt ham fort når han først så meg IRL
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #12 Skrevet 17. desember 2009 Ja det går ann. Men husk at mange som opplever det blir veldig skuffet når de møter personen i virkeligheten. Hehe, kjenner til den. Opplevd det et par ganger. Ble bevisst dette etterhvert, så da jeg traff kjæresten min etter å ha pratet en mnd på nett, klarte jeg å styre forventningene litt. Kanskje det var derfor det smalt da jeg traff ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå