Cayenne Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Vet ikke helt om det er riktig forum å legge det på men men.. Jeg var så dum at jeg klarte å legge en stor lipgloss ned i vesken uten at korken var skikkelig på. Noen timer sener oppdager jeg at alt innholdet i vesken er dekket i rødt lipglosskliss Det meste gikk fint å vaske/skylle av, men skinnhanskene vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Har prøvd å tørke av de med en varm, fuktig klut, men de er fortsatt klissete. Noen tips om hvordan få de rene uten å ødelegge de? De er farget skinn med syntetfôr. Og hva bør jeg gjøre med selve vesken? Hele innsiden er jo full i kliss... Den er i syntetskinn med bomullsfôr.
hufsa! Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Vet ikke helt om det er riktig forum å legge det på men men.. Jeg var så dum at jeg klarte å legge en stor lipgloss ned i vesken uten at korken var skikkelig på. Noen timer sener oppdager jeg at alt innholdet i vesken er dekket i rødt lipglosskliss Det meste gikk fint å vaske/skylle av, men skinnhanskene vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Har prøvd å tørke av de med en varm, fuktig klut, men de er fortsatt klissete. Noen tips om hvordan få de rene uten å ødelegge de? De er farget skinn med syntetfôr. Og hva bør jeg gjøre med selve vesken? Hele innsiden er jo full i kliss... Den er i syntetskinn med bomullsfôr. Heia,hos meg går skinnvesker,skinnjakker,bukser,dresser og alt i vaskemaskinen.30 grader med milo,så godt som nytt etterpå.Jeg sier kan man ikke vaske ting man bruker. så er det ingen vits å ha det ;-))
Cayenne Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Tusen takk for svar Turde ikke hive de i maskinen, tenkte de helt sikkert kom til å bli ødelagt, men da prøver jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå