Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en fyr, men har et "problem".

Vi sees ikke så ofte, og jeg savner han helt ekstremt når han er borte. Sender litt meldinger mm., og det hjelper på selvfølgelig, men savnet er stort likevel.

Problemet kommer når vi er sammen... Han er fremdeles sjenert av seg, og jeg må alltid snakke for at det skal snakkes, og jeg kjeder meg egentlig litt sammen med han...

På alle andre måter er han verdens beste, og jeg vil virkelig finne ut hvordan jeg kan endre det at jeg kjeder meg sammen med han etter kort tid i hans nærvær...

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

Da kommer jeg selvfølgelig med det gode gamle svaret, hvis du kjeder deg så tidlig i forholet, på tross av at det er koselig innimellom er dette nok et forhold du bør revurdere.

Det er jo nettopp i begynnelsen man skal ha det supert, braten flyter mellom begge to, og det er gnister!

Men du kjeder deg med han etter så kort tid, og da tror jeg kanskje du vet selv at dette ikke er noe å bruke tiden din på.

Ike meningen å virke krass eller bastant, snakker bare ut fra egen, og nylig, erfaring.

Skrevet

Jeg ordla meg feil.. Vi har vært sammen lenge, men jeg kjeder meg sammen med han kort tid etter at vi møtes igjen (bor i to ulike byer).

Hm, jeg vet ærig talt ikke hva jeg skal gjøre..

Skrevet

Er du sikker på at det er HAM du savner og ikke en å være sammen med?

Skrevet
Jeg er sammen med en fyr, men har et "problem".

Vi sees ikke så ofte, og jeg savner han helt ekstremt når han er borte. Sender litt meldinger mm., og det hjelper på selvfølgelig, men savnet er stort likevel.

Problemet kommer når vi er sammen... Han er fremdeles sjenert av seg, og jeg må alltid snakke for at det skal snakkes, og jeg kjeder meg egentlig litt sammen med han...

På alle andre måter er han verdens beste, og jeg vil virkelig finne ut hvordan jeg kan endre det at jeg kjeder meg sammen med han etter kort tid i hans nærvær...

Hjelp!

Du må bestemme deg om det er spennende nok for deg, eller om dette kommer til å utvikle seg til å bli et skikkelig irritasjonsmoment. Men om du ser omvendt på det: du får jo hele 'scena' for deg selv, da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...