Gå til innhold

Jenter med sixpack

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det synes jeg er dritfint. Har planer om å skaffe meg det, men har blitt med planen foreløpig. haha ;)

Lykke til ;)

Jeg liker det, kan selvsagt bli for ekstremt men mange jenter på feks idrettslinje med sykt velutviklet midje. Men går vel under kategorien sexy og ikke deilig, fryd for øynene men om jeg vil ha ei jente som har det vet jeg ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som gjør en jentemage stygt i mine øyne, er når sidemagemusklene vises, slik som på mange bodybuildere. Å ha definerte magemuskler foran, synes jeg er meget flott, men så er jeg vel litt spesiell :P

Skrevet

Gjerne sixpack ja. Synes det er veldig fint jeg da, skulle gjerne hatt det selv jeg.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Synes det er fint dersom det står i stil med resten av kroppen,altså om resten av kroppen også er markert og tydelig trent.

Skrevet

Sixpack er kjempeflott! Ønsker meg! :trene:

Skrevet

føler det er så forskjellig fra jente til jente... noen passer det, andre ikke. Selv synes jeg det er utrolig fint med flate mager å en liten anntydning til magemuskler, men for all del ikke en sykt synlig sixpac:p

Skrevet

Jeg beundrer folk som trener mye og syns dette er morsomt og givende. En velfortjent six-pack er da flott ? Min mage viser litt muskler, men absolutt ingen overdrivelse ;) Skulle ønske jeg syns det var artig å trene, men jeg må tvinge meg selv for å holde meg i form... :veslejenta:

Skrevet

Eg synest det er kjempefint med låg fettprosent og synlege musklar, både på menn og kvinner.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Alt er relativt. Selv syns jeg det er flott at jenter er i god form, og innebærer det en sixpack så syns jeg det er sexy det også! Men for voldsomme sixpacker er ikke pent på verken menn eller kvinner syns jeg. Men altså.. Da snakker jeg VOLDSOMME sixpacker :ler:

Skrevet

Jeg synes definerte magemuskler er kjemefint! Men ikke de ekstreme, med superlav fettprosent og "bolemuskler" (jf. nei og NEINEINEI under pingtings innlegg.) Av pingtings linker synes jeg njaene var fine! Ja-ene var jo bare relativt flate men umuskuløse, med mindre synlige magemusker enn jeg har!

Gjest Gjest_bolla_*
Skrevet
Jenter / Kvinner skal være myke og feminine.

Jenter/kvinner skal ingen verdens ting de. De gjør akkurat som de vil. Vil de ha sixpack så har de det, vil de ikke ha det, så har de det ikke. Sånn er det bare.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Jenter/kvinner skal ingen verdens ting de. De gjør akkurat som de vil. Vil de ha sixpack så har de det, vil de ikke ha det, så har de det ikke. Sånn er det bare.

Signerer!

Skrevet
Sixpack er kjempeflott! Ønsker meg! :trene:

Enig! :jepp:

Skrevet

Ingenting er som en dame med en pent definert kropp. Ikke bodybuilder kropp men et hint av muskler å definisjon. 6-pack kan de forøvrig ha så tydelig som de skulle ønske, er langt i fra ufemenint. Ingenting som imponerer meg og mine kompiser mer enn en dame med 6-pack og litt definisjon. Men må stå i stil til resten av kroppen :biggrin:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er jente selv og synes det er fint med flat mage med strek på midten, men ikke six-pack. Det blir for ekstremt og bulkete. En ting jeg har lagt merke til er at jentene som har six-pack alltid går med korte treningstopper. Jeg synes det er unødvendig å alltid vise det frem. Gutta går jo i løs t-skjorte...

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Jeg er jente selv og synes det er fint med flat mage med strek på midten, men ikke six-pack. Det blir for ekstremt og bulkete. En ting jeg har lagt merke til er at jentene som har six-pack alltid går med korte treningstopper. Jeg synes det er unødvendig å alltid vise det frem. Gutta går jo i løs t-skjorte...

Hvor trener du egentlig? På 90-tallet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...