Gjest james Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Hei! Hva syns dere om jenter som er bra trent, og gjerne har sixpack-mage? Ikke noe veldige muskler i armer, skuldre osv, men en flat mage som viser musklene. Er dette noe dere jenter selv ønsker?
Vulpes Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Det kommer vel an på jenta, egentlig. Men jeg må si at jeg selv trives best med relativt flat mage, som samtidig har et tynt fettlag på seg slik at den blir "glatt og myk". Vil ikke ha tydelige muskler - men det er det ingen fare for heller med meg, hahaha :gjeiper:
Satsuma Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Det synes jeg er dritfint. Har planer om å skaffe meg det, men har blitt med planen foreløpig. haha
mari4ever Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Hei! Hva syns dere om jenter som er bra trent, og gjerne har sixpack-mage? Ikke noe veldige muskler i armer, skuldre osv, men en flat mage som viser musklene. Er dette noe dere jenter selv ønsker? Sorry men; hell no det er ikke fint
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Stygt. Jenter bør ha myke og feminine mager. Og kropper. Jeg tenner i alle fall ikke på androgyne eller supertrente jentekropper.
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 En flat mage er fint, men jeg synes ikke veldig synlige muskler er noe særlig fint på jenter.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har alltid hatt veldig markerte magemuskler, er ikke spesielt stor av vekst, (160cm, 50 kg) men har alltid trent mye og har nok relativ lav fettprosent. Jeg er i alle fall kjempefornøyd, og bryr meg fint lite om hva andre mener om det;)
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Stygt. Jenter bør ha myke og feminine mager. Og kropper. Jeg tenner i alle fall ikke på androgyne eller supertrente jentekropper. Tulling. Menn har ikke sixpack fra naturens side. De må trene for å få det. Akkurat som kvinner må trene for å få sickpack. Det er like mye forbeholdt jenter som gutter å ha en muskuløs og veltrent kropp. Det handler ikke om androgynitet når jenter er godt trente, det handler om veltrenthet.
Gjest Gjest_pelle_* Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Hvor mange indianerdamer har du sett med sixpack? Menn har større muskler og lavere fettprosent enn kvinner. Når det er sagt nei nei nei nei nei og ATTER nei
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Gro Hammerseng har sixpack! Og hun er HOT!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #11 Skrevet 16. desember 2009 Hvor mange indianerdamer har du sett med sixpack? Menn har større muskler og lavere fettprosent enn kvinner. Når det er sagt nei nei nei nei nei og ATTER nei Enig.
pittie Skrevet 16. desember 2009 #12 Skrevet 16. desember 2009 Ufint. Spesielt når det ikke er markerte muskler andre steder, da ser det bare.. teit ut.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #13 Skrevet 16. desember 2009 Ufint. Spesielt når det ikke er markerte muskler andre steder, da ser det bare.. teit ut. Litt misunnelse ute å går :gjeiper: *kremtkremt*
aline Skrevet 16. desember 2009 #14 Skrevet 16. desember 2009 skulle gjerne hatt mage med markerte muskler, sånn som dette hadde jeg ikke hoppet og nektet for. (spesiellt som 50, som vel hun er...) synes synlige muskler kan være pent, kommer an på både mengden og den de synes på. Samtidig synes jeg det er utrolig mange lekre mager som ikke har sixpack, så lenge jeg har en trent og fit mage, så skal jeg være fornøyd jeg.
pittie Skrevet 16. desember 2009 #15 Skrevet 16. desember 2009 Litt misunnelse ute å går :gjeiper: *kremtkremt* Tja, hva vet vel du hvordan magen min ser ut? Synes den er feiende flott jeg, six-pack hadde ikke gjort den noe finere i mine øyner.
Frua Skrevet 16. desember 2009 #16 Skrevet 16. desember 2009 Synes det er kjempefint med sixpack jeg!
Rødtoppen86 Skrevet 16. desember 2009 #17 Skrevet 16. desember 2009 Jeg elsker fitnesskropper off-season, så magemuskler som vises er fint, så lenge fettprosenten er normal.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #18 Skrevet 16. desember 2009 Synes ikke det er pent med jenter der musklene viser, hverken på mage eller armer. Ser noen av damene på jobben har markert muskler på overarmene og jeg synes ikke det er pent. Jenter / Kvinner skal være myke og feminine.
Jade Skrevet 16. desember 2009 #19 Skrevet 16. desember 2009 Flat mage - ja takk! Sixpack - nei takk!
Kosemose Skrevet 16. desember 2009 #20 Skrevet 16. desember 2009 Flat mage - ja takk! Sixpack - nei takk! Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå