Gjest Gjest_elisabeth_* Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg leter etter ilse jacobsen støvler til barn, er til meg selv men bruker 36 og de sier de er veldig store i str? vil ha noen som ikke er så høye i leggen, for er lita dame:) noen som hvet? har vært rundt på nett men finner ikke.
Gjest Gjest_ostepop_* Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Åhr...hva ER det med dere damer og de Ilse Jakobsen støvlene??? Jeg har INGENTING imot dyre ting og skjønner at kvalitet koster, MEN: de støvlene med det navnet oppe på kanten ser bare idiotisk ut, og signaliserer at vedkommende ikke eier egen smak! Ikke kjøp de. Det ser bare teit ut
TanteBrun Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Åhr...hva ER det med dere damer og de Ilse Jakobsen støvlene??? Jeg har INGENTING imot dyre ting og skjønner at kvalitet koster, MEN: de støvlene med det navnet oppe på kanten ser bare idiotisk ut, og signaliserer at vedkommende ikke eier egen smak! Ikke kjøp de. Det ser bare teit ut Det er fordi de er utrolig gode å ha på seg og gå i. For min del i hvert fall.
Shinana Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Åhr...hva ER det med dere damer og de Ilse Jakobsen støvlene??? Jeg har INGENTING imot dyre ting og skjønner at kvalitet koster, MEN: de støvlene med det navnet oppe på kanten ser bare idiotisk ut, og signaliserer at vedkommende ikke eier egen smak! Ikke kjøp de. Det ser bare teit ut Det er en som har stilt et spørsmål, og har fått svar. Hva du måtte mene om støvler med navn oppe på kanten er totalt uinteressant i denne sammenheng.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Åhr...hva ER det med dere damer og de Ilse Jakobsen støvlene??? Jeg har INGENTING imot dyre ting og skjønner at kvalitet koster, MEN: de støvlene med det navnet oppe på kanten ser bare idiotisk ut, og signaliserer at vedkommende ikke eier egen smak! Ikke kjøp de. Det ser bare teit ut Det er veldig sjelden jeg kjøper merkevarer av noe som helst slag bare fordi det er merkevare. Da jeg i 2004 kjøpte mine Ilse Jacobsen var det fordi jeg trengte regnstøvler og hadde hørt rykte om at disse hadde alt: de er varme, de er gode å gå i og de "varer evig". Når det gjelder utseende synes jeg ikke noen regnstøvler er noe særlig å se på, men disse synes jeg faktisk er fine. Så jeg svei av de 800 kr den gangen på lave Ilse Jacobsen og jeg har ALDRI angret. De har holdt det de har lovet på alle felter. Det eneste jeg har tatt lærdom av til neste gang er at jeg skal ikke ha lys farge igjen, og det blir nok høye støvler neste gang. Sjelden har kr 800 vært bedre anvendt. Så du må gjerne kalle det for ikke å ha smak, men jeg vet hva Ilse Jacobsen står for og det er kvalitet.
Snasen Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Bruker selv 37, og har IJ i 36, og enda er de litte granne store.
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Bruker alltid 36 men måtte ha 35 i støvlene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå