Gå til innhold

Kompliment angående hendene dine

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jonna_*
Skrevet

Hei jenter!

Hvordan hadde dere reagert om en du mann midt i en samtale hadde sagt at han syntes du hadde vakre hender?

Er dere jenter opptatt av hvordan hendene deres ser ut? Tenker da på form, fingre, negler osv?

Husker godt ei venninne som alltid hadde velstelte negler. Hun sa engang at "hvorfor gidder jeg styre med hendene/neglene mine, det er jo ingen som bryr seg eller legger merke til det uansett!" Jeg gjør det, men virker ikke som så mange andre er opptatt av dette.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde selvsagt takket for komplimentet! ;) Jeg passer alltid på at mine hender er representable! Filer dem så de er like lange,har alltid blank eller lys rosa negllakk på hverdager og smører meg med håndkrem flere ganger daglig. Får stort sett komplimenter for at det lukter godt av kremen og ikke hvordan hendene mine ser ut :ler:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei jenter!

Hvordan hadde dere reagert om en du mann midt i en samtale hadde sagt at han syntes du hadde vakre hender?

Er dere jenter opptatt av hvordan hendene deres ser ut? Tenker da på form, fingre, negler osv?

Husker godt ei venninne som alltid hadde velstelte negler. Hun sa engang at "hvorfor gidder jeg styre med hendene/neglene mine, det er jo ingen som bryr seg eller legger merke til det uansett!" Jeg gjør det, men virker ikke som så mange andre er opptatt av dette.

Hva mener dere?

Synes det er hyggelig jeg! Ta det til deg og vær stolt av hendene dine :-) Dersom du har fine hender får du nok oppmerksomhet pga de dersom du lakker de med en sterk men lekker farge. Men da må du selvfølgelig fjerne lakken så fort den begynner å bli slitt i kantene!
Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Jeg er ganske opptatt av at hendene mine skal se velstelte og friske ut, men så trenger jeg ikke bruke så innmari mye tid på det. Men jeg legger selv fort merke til andre sine hender, men pleier vanligvis ikke si noe. Hendene er faktisk noe av det første jeg legger merke til hos andre, spesielt hos menn jeg er interessert i, og da er det farge, form og om huden er tørr jeg legger merke til :) rart... :) Men nå har pappa de mest perfekte mannehender! De har perfekt form, er varme og silkebløte (selv om han har jobba mye i landbruk), så jeg er vel litt bortskjemt.

Så, joda, jeg er litt opptatt av hender ;)

To kompiser av meg fortalte at noe av det de la først merke til hos jenter var hendene og beina! Da ble jeg litt overrasket.

Men det er jo at hendene er velstelte og ser sunne ut :)

Skrevet

JEeg legger veldig fort merke til hendene på folk jeg treffer, og da om de ser velstelte ut.

Lange negler med avskallet lakk, urgh.....

Eller tørre og sprukne mannshender med skitrender under neglene... også urgh....

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg er også over middels interessert i håndpleie! Har naturlig pene neglebånd, hvit tipp og sterke negler, så kan more meg med å eksperimentere med negledesigns og denslags. Eneste er at jeg peeler og pleier for sjeldent annet enn renhold og jevnlig smøring. Men fine, blanke negler med forsiktig firkantaktige tipper i alskens herlige farger unner jeg meg selv! Gøy er det også, glad i å knote!

Skrevet

Ååå jeg hadde blitt så glad :sjenert: :rødme: tror faktisk det er noe av det fineste jeg kan høre. I med at det er et så sjeldent kompliment, det er koselig å få høre noe nytt. Særlig når man faktisk bruker tid på å få de til å se fine ut :yvonne:

Skrevet

Jeg er ganske opptatt av at hendene mine skal se velstelte og friske ut, men så trenger jeg ikke bruke så innmari mye tid på det. Men jeg legger selv fort merke til andre sine hender, men pleier vanligvis ikke si noe. Hendene er faktisk noe av det første jeg legger merke til hos andre, spesielt hos menn jeg er interessert i, og da er det farge, form og om huden er tørr jeg legger merke til :) rart... :) Men nå har pappa de mest perfekte mannehender! De har perfekt form, er varme og silkebløte (selv om han har jobba mye i landbruk), så jeg er vel litt bortskjemt.

Så, joda, jeg er litt opptatt av hender ;)

To kompiser av meg fortalte at noe av det de la først merke til hos jenter var hendene og beina! Da ble jeg litt overrasket.

Men det er jo at hendene er velstelte og ser sunne ut :)

Er det bare jeg som synes dette hørtes litt feil ut? :P

Skrevet

Jeg hadde takket pent for komplimentet og syntes det var hyggelig sagt.

Jeg er også av dem som legger merke til hender og synes så avgjort at velstelte hender med pen form og pent klipte/stelte negler er pluss.

Skrevet

Jeg legger sjelden spesielt merke til andres hender, med mindre det er snakk om lange, falske negler med store perler limt fast. Har fått høre at jeg har pene hender og negler, selv om jeg ikke pleier de stort. Har veldig feminine hender, og neglene har oval form (ikke planlagt, det bare blir sånn når jeg filer). De få guttene jeg har hørt snakke om negler, sier de synes det ser for jævlig ut med firkantnegler, men mange jenter synes visst det er det fineste.

Firkantnegler: http://1.bp.blogspot.com/_f96LHj6lqL0/S57Qc3kJf_I/AAAAAAAAANU/QCBS7cMBxOs/s320/maritanegler230210.jpg

http://www.weddingcometrue.com/wp-content/uploads/2010/04/fingernail-shapes.jpg

Ovale negler: http://weddingcometrue.com/wp-content/uploads/2010/02/french_manicure__29448-300x199.jpg

http://www.ellecanada.com/img/photos/biz/resized_images/elleca/00016/608x304_photo16855.jpg

Skrevet

Jeg hadde hoppet i taket av glede :) Selvfølgelig er det koselig med kompliment når man styrer med hender og negler for å holde de pene :)

Skrevet

Jeg legger merke til hender, og blir kjempeglad for komplimenter om mine. Jeg har fått høre flere ganger at jeg har pene negler, både fra kvinner og menn, og jeg blir så fornøyd når noen sier det. Komplimenter er koselig så lenge de ikke bikker over i creepy ("øreflippene dine er perfekte å tygge litt på" osv.)

Skrevet

Jeg har ofte fått komplimenter om hendene mine, både fra damer og menn. Egentlig ikke helt sikker på hvorfor :P Driver sjelden å lakker de eller filer de. Ikke har jeg lange negler heller. Klipper neglene ganske ofte, og da passer jeg på å klippe de beint så jeg slipper hakkete negler. Jeg har ganske lange fingre, og naturlig rosa skjær i neglene da, så kan være det er det som noen tiltrekkes av haha.. :P Legger sjelden merke til andre sine hender egentlig. Kanskje mest om noen har veldig lange "fake" negler..

Skrevet

Alltid hata lange negler fordi det samler seg så mye dritt under og det ser sjeldent fint ut. Er mye ute og blir fort møkkete på henda, så jeg har korte negler. Lettere å holde rene og bare filer de litt for å få en grei form. De siste åra har jeg blitt veldig fan av neglelakk, og typen syns det er kjempefint. Hver gang jeg har tatt på en ny farge legger han merke til det og kommenterer det. Litt søtt, ettersom han ikke legger merke til noe som helst annet nytt. Haha!

Skrevet

Det er da bare hyggelig ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...