Gå til innhold

Hvor lenge varer deres ansiktskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Type tube/krukke på 50 ml.. Føler min blir brukt opp så fort :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min Decleor Hydra Floral Emulsion har snart vart i 4 mnd. Men så bruker jeg den ikke hver morgen og kveld, ofte bruker jeg en krem fra MD Formulations om dagen i stedet. Det varierer.

Skrevet
Type tube/krukke på 50 ml.. Føler min blir brukt opp så fort :sjenert:

i ca 4 måneder=)

Skrevet

Wow, hvordan klarer dere dekke ansiktet hver dag med krem, og så ha kremen så lenge? Jeg bruker en sånn en på kanskje to måneder, hvertfall ikke mer. Kanskje mindre.

Skrevet

kommer an på hvilken krem jeg har, den jeg har nå har jeg foreløpig hatt i 4 måneder og den er ikke tom enda :) Men bruker den bare på dagen, pluss at jeg bruker en annen oppå den igjen.

Skrevet

Oj, jeg har kanskje en slik krukke/tube i nesten et år (!). Kanskje jeg bruker for lite? :klø: Jeg jobber for øvrig med saken, da jeg innser at hun min er litt tørr. Så med min nye og mer fuktgivende krem prøver jeg å være litt generøs. Men ser for meg at den likevel sikkert kan vare i nesten et halvår. Det tror jeg er 30 ml, forresten.

Skrevet
Wow, hvordan klarer dere dekke ansiktet hver dag med krem, og så ha kremen så lenge? Jeg bruker en sånn en på kanskje to måneder, hvertfall ikke mer. Kanskje mindre.

hehe. tja sei det:) synes Declèor sine ansiktskremer e drøye i bruk+ eg har normale kinn og blank t-zone. eg bruke den kun som dagkrem. bruke Matis climatis på natten.

Skrevet

Emulsjonen fra Decleor er veldig lett å smøre utover, og jeg trenger ikke enorme mengder for å holde huden fuktig :) Så da varer den en liten stund.

Skrevet

Har hatt min hydra floral i 6-7 måneder nå, og har ca 3/4 igjen. Bruker den bare på morgenen.

Skrevet

Har nettopp brukt opp min Eucerin ansiktskrem, tror jeg må ha hatt den over et halvt år. Bruker den bare på morgenen.

Skrevet

40ml flaske, hver morgen og kveld, evt etter jeg har dusjet om det er midt på dagen. Den bruker jeg opp etter ca 2-2 1/2 mnd.

Skrevet

Oj! Dere hadde den sykt lenge!

Jeg fikk min nå i midten av november, den Hydra Floral Cream, nå er den så å si omtrent tom... Jeg har brukt den morgen og kveld da. Den er på 40 ml., da så den er litt mindre enn "vanlige" 50 ml.. Men, jeg vet jeg har en tendens til å alltid ta på en del, ivertfall om kveldene. Synst det er deilig å kjenne at huden blir rikelig fuktet! :jepp:

Skrevet

Har kanskje også litt å si om en bruker serum under eller ei? vet iallefall at jeg bruker mye mindre dagkrem om jeg bruker md reneval serum under enn om jeg ikke har det.

Skrevet

Eg brukar den vel opp på 3-4 månadar. Brukar 3 pump kvar morgon av Dior HydrAction.

Skrevet

Noe mellom et halvt og 1 år, tror jeg. Kanskje 8 mnd? Bruker da stort sett krem både morgen og kveld, men plusser på med serum om kvelden, særlig nå i vinterhalvåret når lufta er tørr.

Skrevet

Det kommer mye an på selve kremen, hvor drøy den er. Men det tar vel gjennomsnittelig 2-3 måneder å bruke opp en 50ml krukke/tube dersom jeg bare bruker den en gang per dag.

Skrevet

Brukar vel eit halvt år på ein dagkrem, sjølv om eg brukar serum/olje og nattkrem.

Skrevet

Krukke 50 ml, holder ca 1 år. Og jeg må vel legge til at jeg er voksen dame så huden er deretter :)

Skrevet

Jeg har min i 3-4 mnd. men bruker da bare om morgnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...