hebbeliten Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 Hei :D Etter at vi har fått fastsatt datoen for bryllupet vårt, 3 juli 2004 så har jeg vært å lest endel på denne siden. Mange gode råd og fine inspirasjoner å finne her.... Fant ut at jeg måtte registrere meg, og kanskje ta del i noen av diskusjonene.. Planleggingen er i gang, iallefall på papiret.....men det eneste som er fast bestemt er at vi har bestilt kirke. Lokalet er ikke bestemt enda, men vi har to alternativ. Enten et samfunnshus 10 min fra kirka eller et samfunnshus 50 min fra kirka på hjemstedet mitt. Det er jaggu mange besluttninger som skal tas når en planlegger bryllup... ...hvilken stil...hvilken kjole...hvilken bukett...røde eller hvite roser...gjennomført stil med innbydelse,bordkort,meny,sanghefte..eller ikke en "rød tråd", men særpreg på de enkelte enhetene uavhengi av hverandre....osv osv.. Man får virkelig testet sin egen smak....hva liker jeg egentlig...hva reprensenterer oss...hva er viktig for oss å formidle på vår dag..?? Det er spennende å se hvordan det endelige "resultatet" blir :D
brudjuni Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Lykke til med planleggingen. Det er mye som skal planlegges, men det er jo koselig også!
hallingbrud Skrevet 26. august 2003 #3 Skrevet 26. august 2003 Jeg har også begynnt å tenke på dette, men har kommet litt lenger i planleggingen. Vi gifter oss ikke før 14. August neste år, men siden vi skal gifte oss et annet sted enn der vi bor måtte vi ta endel beslutninger mens vi var der på ferie i sommer. Vi har derfor bestemt kirke, prest, fotograf, frisør, musikk i kirken, lokaler for fredag og lørdag, og mat for både fredag og lørdag (vi har bare igjen å bestemme hovedretten og vin til). Multer til desserten er plukket, og elgkjøtt til hovedretten skal bestilles nå (jeg tror elgjakta starter nå...) Fredag skal vi servere hallingdals tradisjonelle bryllupsmat småmat og lefsekling til de tilreisende. Jeg har også sett en kjole på internett som jeg falt fullstendig for, og som jeg skal prøve i dag. (jeg hadde tenkt å vente med å se på kjole til våren, men klarer ikke å vente.) Når kjolen er bestemt, tenkte jeg at invitasjoner, meny, bordkort, sanghefte og brudebuketten kunne være i de samme farvene. Blomster til å pynte lokale med regner jeg med blir plukket av veninner og slektninger, så der får man vel bare ta hva naturen kan gi i øyeblikket. Jeg syntes personlig at denne planleggingen er så spennende at jeg ikke klarer å stoppe :D
Kreps Skrevet 26. august 2003 #4 Skrevet 26. august 2003 Lykke til videre :D Du gifter deg på samme dag som min bursdag. Sånn da fikk jeg sagt det også! :D
cappocino Skrevet 26. august 2003 #5 Skrevet 26. august 2003 Velkommen som registrert bruker og lykke til med planleggingen
MIKKELBRUD Skrevet 26. august 2003 #6 Skrevet 26. august 2003 Hei, vil også si velkommen! Lykke til med planleggingen, du har en kjempespennende tid foran deg
Scorpina Skrevet 27. august 2003 #7 Skrevet 27. august 2003 .....Vi har derfor bestemt kirke, prest, fotograf, frisør, musikk i kirken, lokaler for fredag og lørdag, og mat for både fredag og lørdag ....Jeg syntes personlig at denne planleggingen er så spennende at jeg ikke klarer å stoppe :D Å steike!! ...pardon my french... Dere har jo fått MASSE unnagjort jo og vi skriver knapt september 03 jo!! *imponert jeg* :D Uhm....hva har vi fått gjort? Joooooooh, vi har spurt forloverne + fått bekreftende svar ...og, tja...sjekka pris på bukett...og ehm...æhh....tja.....skalviseee.....næh, that's about IT!! Etter at datoen ble satt har jeg nærmest BODD inne på KG og suuuuger til meg tips, råd og dåd om den store dagen neste år - - men jeg skjønner jo at jo mer jeg leser og sjekker jo MER blir det å gjøre....uæhh... Og ja, velkommen i "gjengen" med oss 2004-Bruder :D :D Scorpina "one thing done - a hundred to go"
hallingbrud Skrevet 27. august 2003 #8 Skrevet 27. august 2003 Det er nesten litt flaut at vi har fått gjort så mye. Det liksom ikke helt normalt... Men til mitt forsvar så bor vi jo ikke der vi skal ha bryllupet. I tillegg håper jeg å være ferdig med studiene rundt juletider, og da får vi masse annet å tenke på med jobb, flytting osv.
nessi Skrevet 27. august 2003 #9 Skrevet 27. august 2003 Må være deilig å ha mye unnagjort tidlig. Da har man god tid til å kose seg med detaljene i tiden fremover. Vi har fått bestillt kirke, spurt forlovere og jeg har sett en kjole jeg liker (ikke helt bestemt meg enda). Jeg skal bli fornøyd når lokale er bestilt (venter på å få så på et, men utleier er jo alltid opptatt) og fotografen er bestilt. Da kan jeg kose meg med resten det neste året :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå