Gjest Raptuza Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg leter etter en amerikansk nettbutikk som selger ganske billig sminke av ulike merker. Har glemt hva den heter. Den selger en god del øyenskyggepaletter, bl.a. De har f.eks merket NYX. Kan noen hjelpe meg? Nettbutikken har vært referert til på Hilde Christinas blogg.
Gjest Nanne70 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg leter etter en amerikansk nettbutikk som selger ganske billig sminke av ulike merker. Har glemt hva den heter. Den selger en god del øyenskyggepaletter, bl.a. De har f.eks merket NYX. Kan noen hjelpe meg? Nettbutikken har vært referert til på Hilde Christinas blogg. Du kan hvertfall kjøpe NYX på eBay, eller Cherryculture (www.cherryculture.com).
Gjest Raptuza Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 cherryculture var det, ja!! Takkar og bukkar!!!!
mari4ever Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 cherryculture var det, ja!! Takkar og bukkar!!!! vil tippe cheapsmells.com har kanskje endel billigere sminke fra dette merket:)
Gjest Heidie Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 cherry culture har NYX mye billigere enn Cheapsmells MYE billigere. cherry culture har forresten også veldig ofte 20-25% rabatt, så hvis handelen ikke haster, ville jeg ventet på en tilbud :D
mari4ever Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 cherry culture har NYX mye billigere enn Cheapsmells MYE billigere. cherry culture har forresten også veldig ofte 20-25% rabatt, så hvis handelen ikke haster, ville jeg ventet på en tilbud :D okei:) fint å vida:D
Gjest yojo Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Hvordan er denne NYX sminken, er den holdbar? Hva synes dere som har prøvd den? Vært innom de foreslåtte nettsidene, og prisen var det ikke noe å si på
mari4ever Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Hvordan er denne NYX sminken, er den holdbar? Hva synes dere som har prøvd den? Vært innom de foreslåtte nettsidene, og prisen var det ikke noe å si på det lure eg og på ser litt skeptiskt billigt ut. med tanke på kvalitet...
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Her finner du ihvertfall en butikk med billig sminke.. Eller tror det er billig ihvertfall De har ihvertfall gode rabatter http://kepassa.no/5-makestyle.no.html Bare en butikk nå, men ser det er på vei inn flere butikker, så da gjenstår det jo bare å se hva slags rabatter som kommer der
Gjest Heidie Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hvordan er denne NYX sminken, er den holdbar? Hva synes dere som har prøvd den? Vært innom de foreslåtte nettsidene, og prisen var det ikke noe å si på Mange av øyenskyggene er veldig gode, men det er en del variasjon i kvaliteten på dem. Powder Blushene er også gode Jeg liker best øyenskyggepalettene med 10 øyenskygger, og de single. er forresten 25% rabatt på Cherry Culture nå, frem til 10.mai Endret 5. mai 2010 av Heidie
Jade Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Her finner du ihvertfall en butikk med billig sminke.. Eller tror det er billig ihvertfall De har ihvertfall gode rabatter http://kepassa.no/5-makestyle.no.html Bare en butikk nå, men ser det er på vei inn flere butikker, så da gjenstår det jo bare å se hva slags rabatter som kommer der Hvorfor lenker du ikke direkte til nettbutikken? http://makestyleshop.no/
Cheesecake Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/nyx-cosmetics/nyx-eyeshadow-base/17273&cat=339&page=1 Noen som har prøvd denne? Er på jakt etter en primer som funker og ikke koster skjorta
Gjest Heidie Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/nyx-cosmetics/nyx-eyeshadow-base/17273&cat=339&page=1 Noen som har prøvd denne? Er på jakt etter en primer som funker og ikke koster skjorta jeg har prøvd den, den funker i grunnen fint den, er ikke like god som Urban Decay sin for eks, og er litt mørk i fargen for lys hud synes jeg. Den hvite er god å bruke som base under lyse farger. Det som er litt kjipt med den er at den inneholder parfyme, og lukter i grunnen ganske sterkt. Lukta går fort vekk da, men hvis du har sensitiv hud, vil du kanskje ikke ha parfyme rundt øynene
Gjest yojo Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 Mange av øyenskyggene er veldig gode, men det er en del variasjon i kvaliteten på dem. Powder Blushene er også gode Jeg liker best øyenskyggepalettene med 10 øyenskygger, og de single. er forresten 25% rabatt på Cherry Culture nå, frem til 10.mai hvilke blusher? fler powder blush
I.am.me Skrevet 5. mai 2010 #15 Skrevet 5. mai 2010 Du har også Strawberrynet som selger bra sminke til en billig penge
Daiquiry Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Så har du denne siden. Dette er fra USA siden, de har også en side fra UK. Ufattelig billig...har bestilt min første pakke, og skal selvfølgelig gi dere en tilbakemelding når jeg har prøvd produktene.
~Maja~ Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg elsker Nyx og kjøper det på cherryculture. Mine favoritter er Jumbo Eyeshadow Pencil (iced mocha og yogurt), Round Lipstick (tea rose), Tinted Lip Spa (jewel) og Nyx Girls neglelakker (den mest holdbare neglelakken jeg noen gang har prøvd!). Et tips dersom du skal handle på cherryculture: swatchene deres suger, så prøv å google produktet for å finne ut hvordan fargene virkelig ser ut. Endret 6. mai 2010 av ~Maja~
Gjest Heidie Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 hvilke blusher? fler powder blush De har bare en type som heter Powder Blush. http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/nyx-cosmetics/nyx-powder-blush/16203&cat=0&page=1
Leylani Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 Cherryculture = De beste merkene til rimelig pris der er Nyx, Milani og Jordana
skandale Skrevet 30. mai 2010 #20 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Vet noen hvor lang leveringstiden til cherryculture pleier å være? (Jeg vet det skal ta mellom 7 og 14 dager, jeg lurer bare på om jeg skal forvente det etter en uke eller to.) Endret 30. mai 2010 av ecureuil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå