Drmjente Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg var i Karibien i høst og kjøpte meg diamantring på Cayman Island. Det er 0,5 carat. Har sendt ringen til takst nå, og de mente den skulle ligge mellom 10-20 000. Men så kommer spørsmålet. Hvor selger man sånt utenom Finn? Finns det gullsmed forretninger som kjøper brukte smykker? Er mest interessert i oslo-området, men andre steder og kan være av interesse. Så om noen har råd ell tips så tar jeg gledelig i mot.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 På kirkeristen er det en gullsmed. Det er i den buede bygningen, som er noe eldere. Hvis du ser mot Oslo City så er det bygningen på høyre side.
Gjest Gjest_Marit_* Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Jeg var i Karibien i høst og kjøpte meg diamantring på Cayman Island. Det er 0,5 carat. Har sendt ringen til takst nå, og de mente den skulle ligge mellom 10-20 000. Men så kommer spørsmålet. Hvor selger man sånt utenom Finn? Finns det gullsmed forretninger som kjøper brukte smykker? Er mest interessert i oslo-området, men andre steder og kan være av interesse. Så om noen har råd ell tips så tar jeg gledelig i mot. Esaias Solberg AS på kirkeristen både selger og kjøper brukte smykker. Se www.esaias.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå