Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått i ett svangerskap før, men da fannt jeg det ikke ut før uke 8, å kan ikke huske jeg hadde det sånn som nå.

etter jeg hadde mensen sist så "små"blødde jeg nesten i en uke etterpå. Å nå i snart 2 uker har det det vært murringer å veldig vondt i eggstokkene..har vært litt kvalm, men ikke mye.. har heller ikke hatt vondt i brystene enda..

så det jeg lurer på, er jeg gravid igjen?

fannt ikke svar på nette, å vet at folk svarer her :D

Tusen takk for alle svar :yvonne:

Skrevet

Mener du virkelig at vi skal svare på det for deg? :lete:

Gjest gjest- silje
Skrevet

Ja du er gravid. Bra at vi fikk konstatert det.......

Skrevet
Ett ord; graviditetstest.

Skrevet

Ja, du er garantert gravid. :Nikke:

:ironi:

Skrevet

Hehehe, som en annen bruker skrev i et tidligere innlegg så er diagnosestilling over forum fortsatt på beta-stadiet, så det må nok en god gammeldags graviditetstest til. ;) Det koster noen kroner, men så slipper du å lure.

Skrevet
Ja du er gravid. Bra at vi fikk konstatert det.......

Pøh, det er hun vel ikke! :slåss:

Nei, du ... en test er nok eneste mulighet til å få klart svar ;)

Skrevet
Mener du virkelig at vi skal svare på det for deg? :lete:

nei, det mener jeg ikke.. men kanskje noen har kjennt noe lignene å kan svare ?

Skrevet
nei, det mener jeg ikke.. men kanskje noen har kjennt noe lignene å kan svare ?

Om vi kan svare på om du er gravid utifra at du har noen symptomer slik eller sånn; ja, du kan være gravid, men nei det er ikke sikkert... Hvis du har lett på internett som du skrev i innlegg en så leste du sikkert at alle kvinner er forskjellige, forskjellige svangerskap hos samme kvinne kan også være forskjellige, noen får symptomer andre ikke og eneste måten du kan finne ut med sikkerhet om du er gravid er ved å ta en test...

Lykke til!! :)

Skrevet

:)

Om vi kan svare på om du er gravid utifra at du har noen symptomer slik eller sånn; ja, du kan være gravid, men nei det er ikke sikkert... Hvis du har lett på internett som du skrev i innlegg en så leste du sikkert at alle kvinner er forskjellige, forskjellige svangerskap hos samme kvinne kan også være forskjellige, noen får symptomer andre ikke og eneste måten du kan finne ut med sikkerhet om du er gravid er ved å ta en test...

Lykke til!! :)

Endelig noen som kan svare årntlig :)

tusen takk for det!

Har jo selvfølgelig tenkt å tatt en test.. men siden det har vært så rart, åsså at jeg har hatt en mensen imellom. men kan jo fortsatt være gravid selv om mensen har vært innom noen dager!

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...