Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer fant jeg ut at kjæresten min hadde chattet og møtt andre jenter bak min rygg i ca 1/2 år. Jeg ble utrolig såret og hadde masse spørsmål. Vi snakket litt om det, men han sa at det var veldig vanskelig for han å snakke om, så jeg fikk ikke svar på mange av spørsmålene. Men han konstanterte at det kun var flørting og ingenting mer.

Vi hadde nettopp flyttet sammen, og jeg bestemte meg for å la det gå sin gang.

For litt over en uke siden kom jeg tilfeldigvis inn på mailen hans (som det var automatisk innlogging på) Der så jeg mailer fra diverse sex-chat sider.. Jeg sjekket også ut brukernavnet og fant en kontakannonse. Han hadde ikke fått noen svar, men han hadde vært interessert i møte noen for suging eller gjerne mer.. (jeg var bortereist den helgen)

Jeg var helt knust og viste ikke hva jeg skulle gjøre.. Jeg sendte han en sms om hva jeg hadde sett. Jeg har aldri sett han så sint som han var når han kom hjem. Han ville ikke se trynet mitt, og gikk ut igjen..

Noen timer senere snakket vi sammen og jeg fortalte alt hva jeg hadde funnet.. Han beroliget meg med at det ikke var han osv.. Jeg satte meg til ro med det..

Men nå ca 1 uke etterpå plager dette meg veldig.. Jeg "vet" jo at denne brukeren er han! Så jeg sendte en personlig mld fra brukeren jeg måtte opprette for å sjekke ut siden.. Det er kanskje galt av meg.. Men jeg må få greie på om det er han eller ikke.. Jeg føler at det også er "feil" å lure til seg bevis på denne måten :( Men jeg vil vite.... Jeg fortjener å vite sannheten!

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg vil vite alt.. Alt om det før sommeren osv.. Jeg vil vite hva han egentlig har gjort.. Hvordan han har bedratt meg..

Nå er det jo snart jul også... Han skal være med hjem til familien min å feire jul for første gang.. Vi er fra to forskjellige sider av landet og jeg flyttet til han nå i sommer.

Jeg vil på en måte vente med å ta dette opp med han til etter besøket hos familien min.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..

Jeg synes ikke vi har det så bra lengre heller.. Vi krangler heletiden og har sjeldent sex.. Sist vi hadde sex var etter vi gjorde det opp igjen sist gang..

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget heller.. Sortere tankene litt, få noen innspill..

Hjelp meg :( Måten han reagerte på når jeg fortalte han dette, irriterer meg bare mer og mer.. Han klikket fordi jeg leste mailen, og ikke brydde seg ikke om det jeg reagerte på..

Vi er foressten 19 år og har vært sammen i nesten 3 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan si deg såpass at det greiene der, får du bare komme deg unna. Det er ikke vits i å lure og ønske hva som kunne vært, og hva du ønsker at det skulle være.. Mannen har en email konto der han får disse mailene fra forskjellige sexsteder.. Han ble rasende på deg fordi han ble oppdaget, og han løy om at det ikke var hans konto, han løy deg rett i ansiktet.. Hvor mange flere bevis trenger du? Er du ei sann jente som unngår å se sannheten i øynene, og tilgir gang på gang, og helst bare vil glemme, håpe og ønske at ting endrer seg? Ikke vær det, for du skader KUN deg selv, mens han idioten der flyr rundt og blir sugd av andre jenter, knuller andre jenter.

Hvor er selvrespekten din, elsker du ikke deg selv som person? Se objektivt på alt du har skrevet her i denne tråden, og hvis det var venninna di som sa dette til deg, hva hadde du sagt til henne? VÆR ÆRLIG! Du fortjener at du er ærlig mot deg selv, DU fortjener det!

Skrevet
Han klikket fordi jeg leste mailen, og ikke brydde seg ikke om det jeg reagerte på..

Angrep er det beste forsvar, vettu ;)

Jeg tror at jeg hadde gitt beng i julefeiring og forlangt å bli fortalt sannheten nå. Det er ikke urimelig at du selv får bestemme om du vil være med en gutt som ikke respekterer deg.

Har du virkelig lyst å ha ham med hjem til familien din og så ikke vite hva han er for en? Nei det er mye bedre å få det avklart her og nå.

Skrevet

Dette er så vanskelig!!

Jeg er en veeeldig følsom person kan man si.. Mens han er det absolutt motsatte.. Han stenger alt inne og kan være helt kald..

Jeg tror ikke jeg hadde taklet et brudd.. Selv om jeg på en måte forberedte meg på det ved forje krangel.. Men jeg klarte ikke å gjennomføre det..

Jeg tørr ikke prate med han om ting som plager meg lenger, for uansett er det jeg som blir såret.. Jeg vet at dette forholdet ikke er for alltid.. Men det er vanskelig å gjennomføre det..

Jeg har ikke lyst å flytte hjem igjen, og jeg har heller ingen andre jeg kan bo hos..

Jeg skjønner jo selv hva jeg skriver.. Jeg ser jo at ALT er galt.. Men jeg klarer ikke å gjennomføre det jeg burde gjøre...

Skrevet

Dump han! Virkelig! Vet det er vannskelig, og kjenner meg igjen i mye av det du skriver og tro meg det er til det beste,ditt eget beste.

Er 19 selv og har (det jeg vil si) MYE erfaring med en sånn type gutt. Kom deg ut før egoet hans drar deg med ned i dritten.

Lykke til!:)

Skrevet

Jeg forstår deg såå godt!

En vet hva en har, men ikke hva en får, all sunn fornuft skubbes til side, dette er en kamp du ikke er klar for å ta enda...

Har selv vært i lignende situasjon med min samboer gjennom 11 år, total fornektelse fra hans side, jeg VET at han lyver for meg, samtidig vet jeg at det er meg han elsker, en flørt via nettet/ sms er liksom ikke verdt å kaste bort et langt forhold , eller?? Selv om d gjør vondt som f....!!

Problemet er jo hvis han fortsetter.... D verste av alt er jo nesten at jeg forstår at en kan søke den spenningen, selv om det er totalt uakseptert!!!!!

Og helt enig med andre her, fornektelse og reaksjon med sinne er typisk forsvar, og lyser skyldig lang vei!!

Hadde satt et ultimatum var jeg deg, legg alle kortene på bordet ellers mister han deg, MEN ikke før du er klar!! D er ikke jeg enda.....

Skrevet
Jeg forstår deg såå godt!

En vet hva en har, men ikke hva en får, all sunn fornuft skubbes til side, dette er en kamp du ikke er klar for å ta enda...

Har selv vært i lignende situasjon med min samboer gjennom 11 år, total fornektelse fra hans side, jeg VET at han lyver for meg, samtidig vet jeg at det er meg han elsker, en flørt via nettet/ sms er liksom ikke verdt å kaste bort et langt forhold , eller?? Selv om d gjør vondt som f....!!

Problemet er jo hvis han fortsetter.... D verste av alt er jo nesten at jeg forstår at en kan søke den spenningen, selv om det er totalt uakseptert!!!!!

Og helt enig med andre her, fornektelse og reaksjon med sinne er typisk forsvar, og lyser skyldig lang vei!!

Hadde satt et ultimatum var jeg deg, legg alle kortene på bordet ellers mister han deg, MEN ikke før du er klar!! D er ikke jeg enda.....

Jeg er absolutt ikke klar.. Takk for et veldig godt råd twisten.. Og lykke til :) <3

Jeg er nødt å finne ut mer, og forberede meg på å gjøre det slutt..

Kanskje snakke litt med han om jeg klarer.. Men jeg venter iallefall til etter nyttår.. Vil ikke gjøre denne tiden værre for noen av partene... :)

Jeg har tenkt MANGE ganger å si at dersom han ikke forteller meg alt, så er det slutt.. Men jeg vil vite alt før jeg gjør det slutt også på en måte.. Vil vite det uansett.. Hvis ikke kommer det til å plage meg fremover...

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Først av alt: At han nektet for at det var hans bruker er bare sinnsykt barnselig av han. Hallo! Han klikket mongo, tror du han hadde gjort det dersom det ikke var hans bruker?

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg opprettet en bruker på den siden og skrevet til han. Ta et random bilde av en jente ( ikke alt for fin, da kan han bli misstenksom). Skriv gjerne på engelsk, da han kan tyde din bokmål og gjerne kjenne deg igjen.

Dersom du ikke har tolmodighet, som jeg sikkert ikke hadde hatt i den situasjonen hadde jeg sagt at enten forteller du meg ALT, eller så går jeg ut døra imorgen og kommer ikke tilbake.

Er han "hard" som du sier så kommer han ikke til å si noe, og bare nekte. Da får du vise at du viser alvor, med å gå.

Husk at det er han som har ødelagt dette forholdet, ikke du!

Og forresten: Du sier du vil vite alt først. Det får du sannsynligvis ikke, med mindre han ikke legger seg langflat (men de har også en tendens til å gjøre det mildere enn hva det er). Hvis du vil vite hele sannheten må du snoke selv.

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Jeg har allerede sendt han en mld på den siden... Men har ikke fått svar enda.. Skrev litt om "meg selv" og spurte om han osv.. Får se hva som skjer..

Skrevet
Jeg har allerede sendt han en mld på den siden... Men har ikke fått svar enda.. Skrev litt om "meg selv" og spurte om han osv.. Får se hva som skjer..

hva hjelper det deg om han svarer så bekreftende at han blir tatt på senga? Du vil jo ut i fra svarene dine her bare tilgi ham. Den eneste du plager er deg selv med selve sannheten. Er du ikke villig til å drite i svinet, så hva er poenget da? Finne ut at han er utro, og vil være utro på forespørsel, og leve med det fordi du ikke klarer å gå fra ham?

:klemmer:

Skrevet

Du lurer bare degt sjæl, klart han er utro på nett, det sier du jo selv!! :ler:

Gjest Gjest_ostepop_*
Skrevet

"Jeg sendte han en sms om hva jeg hadde sett. Jeg har aldri sett han så sint som han var når han kom hjem. Han ville ikke se trynet mitt, og gikk ut igjen.."

Her er kalde fakta:

Jeg er mann selv og tenker: FOR en skummel reaksjon! Denne fyren bør du bare flykte fra umiddelbart, tenker jeg. Tydeligvis har du ikke lyst til det (å si du ikke er "klar" er bare tull - 100% klar er det lenge til du blir).

Hvis du er så utrolig glad i fyren, gir du han EN sjanse til å klare opp alt 100%. Hvis ikke går du. Ferdig.

Tro meg. Det er ditt liv dette handler om. Sånn skal ikke et forhold være.

Lykke til :-)

Skrevet
Kan si deg såpass at det greiene der, får du bare komme deg unna.

Dump han! Virkelig!

Ah, kvinneguiden-løsning nummer en. :]

Skrevet

Altså.

Ikke for å være slem, men jeg blir så oppgitt når jeg leser om jenter som holder ut med slike mannfolk.

Du skal leve i mangfoldige år, du skal være glad og lykkelig med partner. Allerede nå, i en alder av 19 år etter 3 år sammen, så fungerer det ikke. Han lyver, er utro og blir fort sint. Det er HAN som har gjort feil her, men du gjør jo ikke noe konsekvenser ut avdet! Jeg pleier å si, at hvis et mannfolk skal være utro, da får han faen meg gjøre det tidlig i forholdet, så slipper man å kaste bort dager og år på sånt idioti.

Han er jo tydligvis ikke så glad i deg som han kanskje sier, etter som han søker etter dette på nett ? Nesten så jeg har lyst til å ta tak i deg, riste litt og skrike hallo. DU må seriøst våkne opp, ha respekt for deg selv! Drit i familie, jul og slike ting!

Skrevet

HJELP!!!

Jeg var inne å dobbeltsjekket på mailen hans.. Det må jo være han... Det er han.. Jeg vet at det er han.. Men han nektet fordi han ikke trodde jeg hadde sett det sikkert.. Herregud.. Jeg må ta det opp med han..

HVA SKAL JEG SI??

Jeg vet ganske sannsynlig at han ikke har vært fysisk utro ENDA.. Men jeg tror han komme til å være det.. Derfor må jeg få klart opp med han før det skjer..

Men orker ikke sitte her med tankene mine nå.. Jeg må ut..

Skrevet
HJELP!!!

Jeg var inne å dobbeltsjekket på mailen hans.. Det må jo være han... Det er han.. Jeg vet at det er han.. Men han nektet fordi han ikke trodde jeg hadde sett det sikkert.. Herregud.. Jeg må ta det opp med han..

HVA SKAL JEG SI??

Jeg vet ganske sannsynlig at han ikke har vært fysisk utro ENDA.. Men jeg tror han komme til å være det.. Derfor må jeg få klart opp med han før det skjer..

Du er nødt til å stille et ultimatum, og til å få han til å skjønne hvor mye han sårer deg ved denne oppførselen.

Vet forresten godt hvordan du har det. Min har flørtet litt sånn som det der også, dvs. ikke sagt at han ville møtes eller noe sånt, men at han vil rive av unniformen og ta henne, og sånt. Jeg ga han en siste sjanse. I det minste så la han seg langflat og virket oppriktig redd for å miste meg. Problemet nå er bare at etter denne episoden så har vi kranglet så mye og jeg har hatt det så vanskelig at han har mistet mange av følelsene for meg, og vi er en hårbredd fra brudd. Det er jeg som virkelig kjemper for at vi skal komme tilake til dit vi var. Episoden er glemt og tilgitt, men når man først er kommet inn i en sånn destruktiv spiral hvor det er så mye negativitet at man rives i fillebiter, så er det så vanskelig å komme seg ut av den.

:klem:

Gjest LonelyAngel
Skrevet
HJELP!!!

HVA SKAL JEG SI??

Hjelpes! Du må prate med han?

Han er UTRO. Samme om det er fysisk eller psykisk?

DUMP, DUMP, DUMP :slår:

Skrevet

Prøv å kom deg vekk fra han, du er så ung. Ikke få barn med ham for alt i verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...