Gjest marsvinine Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har to rosettmarsvin fra før og nå ønsker jeg meg ett langhåret marsvin. Men har ikke sett det i dyrebutikker? Er det noen som vet hvor jeg får tak i langhårete marsvin? I drammen, oslo området? Er det mye jobb med langhårete marsvin? Mye pelstell? Hva er jobben med langhårete marsvin? Er det børsting hver dag og vasking i vann en gang i måneden? Leste at marsvin skal maks vaskes en gang i måneden? Jeg har vært i flere dyrebutikker men finner ingen langhårete marsvin? Og nå gir jeg snart opp med å finne.. Jeg har vært i omtrent alle dyrebutikkene i drammens området men finner ingen der. Det er så vanskelig å få tak i da? Er det så lite oppdrett av langhårete marsvin?
Lumê Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har to rosettmarsvin fra før og nå ønsker jeg meg ett langhåret marsvin. Men har ikke sett det i dyrebutikker? Er det noen som vet hvor jeg får tak i langhårete marsvin? I drammen, oslo området? Er det mye jobb med langhårete marsvin? Mye pelstell? Hva er jobben med langhårete marsvin? Er det børsting hver dag og vasking i vann en gang i måneden? Leste at marsvin skal maks vaskes en gang i måneden? Jeg har vært i flere dyrebutikker men finner ingen langhårete marsvin? Og nå gir jeg snart opp med å finne.. Jeg har vært i omtrent alle dyrebutikkene i drammens området men finner ingen der. Det er så vanskelig å få tak i da? Er det så lite oppdrett av langhårete marsvin? Anbefaler deg veldig sterkt å lete på nett etter seriøse oppdrettere istedenfor samlebåndsproduserte marsivn som selges i dyrebutikk.
Gjest marsvinine Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Finnes det noen seriøse oppdrettere ved drammensområdet da? Har søkt på nettet men finner ingen.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 http://forum.dyrenett.no/forum/showthread.php?t=86022#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå