Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Mange er enige i at Basiron er noe av det verste man kan bruke på huden(tørker ut og ødelegger). Hovedingrediensen er Benzoyl Peroxide. MD er derimot et merke som blir anbefalt for (uren) hud, men så fant jeg denne: http://www.skinstore.com/p-903-MD-Formulat...eroxide-10.aspx. MDs versjon av basiron? eller er det noe i den som gjør den mindr "farlig"? Begynte å mistenke de for å selge basiron i en versjon som er fire ganger dyrere...
Kirby Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Dette har jeg også tenkt på. Dessuten er MD sin 10%, Basiron er vel bare 5%?
L'anémone sylvie Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Begynner å lure på om MD bare lurer oss for penger, og at basiron ikke er så dårlig likevel. Men så kan det jo hende at det er noen andre gode ingredienser i MD sin Benzoyl Peroxide da... Noen som vet? Hudpleiere er kanskje hjernevasket til å mene at alt fra apoteket er dritt uansett?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Begynner å lure på om MD bare lurer oss for penger, og at basiron ikke er så dårlig likevel. Men så kan det jo hende at det er noen andre gode ingredienser i MD sin Benzoyl Peroxide da... Noen som vet? Hudpleiere er kanskje hjernevasket til å mene at alt fra apoteket er dritt uansett? Du sa nok noe der... Hudpleiere er hjernevasket! De lever tross alt av å tjene penger, ikke av å gi folk fin hud... Er ikke alltid dyrt er best i alle fall.
L'anémone sylvie Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Hva er galt med basiron?? Får veldig lett rød og flassete hud av den, skal veldig lite til for å gi reaksjoner. Går fint i perioder hvor jeg har brukt veldig lite og ikke hver dag, men merket at jeg fikk mer sensitiv og rød hud også en god stund etterpå... Man må altså velge, kviser eller rød og ødelagt hud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå