Gjest Nynna Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 Hei! Vi har fått tilbud om å kjøpe ett hus i Lier, nærmere bestemt ved Lierstranda for de som er kjent.... Men vi er så usikker.....vi har ingen kjennskap eller relasjoner til området, vi bor nå i oslo. Men huset er kjempe flott, det er 15 min unna jobben til mannen min, og jeg får også jobb i nærheten. Men hvordan er nærmiljøet der, vi har en jente på 1 år...(og flere i vente..) er det trygt og godt miljø ? Er det gode fritidstilbud? Trekker folk inn til Drammen eller bruker de nærmiljøet? Vi er glad i skog og mark, gå på tur, gå på ski,være sosial..osv Er det noen der ute som kan fortelle meg litt, som har litt "inside information" om Lier ? Tusen hjertelig takk!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Lier er Norges helvete. Drugs og sprit er vanlig for fjortiser og det er heller ikke uvanlig å bli gravid som 13 åring der. Håper ikke at du flyttet dit. Anonymous poster hash: ef5ca...704 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Lierstranda lukter kål... Anonymous poster hash: 0fd42...552
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Tok bare 14 år før TS fikk et svar!Anonymous poster hash: 2506e...d6f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå