Gjest Fortivelt.. Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har en katt som er født i mai, en liten gutt. Han er nå kastrert, og sluttet med kasse. Han er fryktelig selskaps sjuk, og vil IKKE være alene. Men han har alltid tisset i senga, KUNN på min side. Jeg prøvde felliway (eller hva det heter), har også prøvd get off, og pepper i senga mi. Men ingenting nytter ser det ut som. Jeg har stengt han ute et par ganger, men da skrapte han av store flak av døra mi, og kastet seg selv i veggen flere ganger. Så jeg måtte slippe han inn. Det sisste jeg gjore, var å ha pepper i senga, og da tok det ikke lange tiden før han tisset på puta mi. Har også hatthan til dyrlegen, men di fant ikke noe. Er det meg han ikke liker? Siden han ikke rører min samboer sin side.. Hva gjør jeg?
Troyamin Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Du burde hele tiden ha kasse inne til katten.
leirbål Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Hold katten ute av soverommet. Selv om den skraper, mjauer og kaster seg i veggen. Når den gjør det kan du kjefte på den, og ta den strengt vekk fra døren imens du sier NEI. Det tar nok en stund, men den lærer etterhvert. Når katter har tisset et sted en gang lukter det urin der, så de tror det er greit å tisse der igjen. (Jeg vet ikke hvorfor.) I alle fall er det uhygienisk å ha dyr på soverommet, og i hvertfall en tissende katt.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Desverre er nok sengen kattens toalett så lenge det lukter urin der. Du må nok skifte ut det som lukter og holde katten ute fra soverommet. Prøv å venn katten til å bruke kassa igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå