Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hei Har møtt en ny mann, er separert og er nå superforelsket i den nye. Både han og jeg har barn. Vi er ikke kjærester enda, men jeg håper ting utvikler seg i den retningen. Spørsmålet mitt nå er hvordan gjøre dette minst mulig smertefullt for folk rundt oss. Hvordan og når introdusere han/fortelle om han til min eks? Og øvvrig familie? Hvem bør høre om det først? Barna har møtt han og hans barn, men vi har presentert han som en venn. Det er veeeldig tidlig enda, så det haster ikke. Jeg trenger bare noen råd fra dere/høre deres erfaringer på hva som har funket/ikke funket. På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Det viktigste er hensynet til ungene. Introduser aldri ungene med mindre du er helt sikker på at det går den veien du håper. Finnes ikke noe verre enn at unger blir utsatt for den ene etter den andre fordi det ryker og du har gått ut med det for tidlig.....
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Det viktigste er hensynet til ungene. Introduser aldri ungene med mindre du er helt sikker på at det går den veien du håper. Finnes ikke noe verre enn at unger blir utsatt for den ene etter den andre fordi det ryker og du har gått ut med det for tidlig..... Jeg er enig. Men de har møttes, men da altså presenterte vi oss som "venner". Ikke noe kosing, holding av hender etc. etc. Spørsmålet er vel om eksen bør vite det, siden barna kanskje kommer til å fortelle han om mammas venn. Og han er voksen og legger sammen to og to. Og han er relativt umoden, og såret, så han kan komme til å fortelle barna at dette nok ikke er en vanlig "venn". Skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå