Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker det annenhver dag. Hvor ofte er for ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker hver dag :)

Shampoo og balsam hver dag, kur et par ganger i uka!

Skrevet

Jeg vasker hver dag :)

Shampoo og balsam hver dag, kur et par ganger i uka!

Skrevet

Vanligvis 2 ganger i uken.

Skrevet

2-3 ganger i uken. For ofte er hver dag. jeg gjorde det før, og hele hodebunnen og håret tørket ut og så ikke ut. Passer mitt hår mye bedre å vaske det slik :)

Skrevet

2-3 ganger i uka. Har jeg blitt skikkelig skitten eller svett blir det naturligvis en ekstravask.

Skrevet

2-3 dager i uka/annenhver dag. :)

(Med mindre jeg skal ut på kvelden en dag jeg ikke vasket håret om morgenen, eller det er dagen derpå, og jeg føler meg ufresh. ;) )

Skrevet

Som en del andre her, 2 max 3 ganger i uken. Håret mitt er mye finere og ser sunnere ut nå enn det gjorde når jeg vasket det hver dag.

Skrevet

Jeg vasker håret 3-4 ganger iuken. Hvis jeg har trent blir det oftere.Prøver å time treningen til når jeg skal vaske håret, men ikke like lett det der gitt :klø:

Skrevet

Jeg vasker det hver dag. Føler meg utrolig ufresh hvis håret ikke er rent. Kan være så styla, ren og veluftende som jeg bare vil ellers, men jeg føler meg fæl om ikke håret er relativt nyvasket.

Synd egentlig, jeg tror håret mitt hade hatt veldig godt av et par færre vask i uka.

Skrevet

1 gang pr. uke.

Hadde skikkelig ufint hår, og ble anbefalt av frisør å kun vaske 1 gang i uka. Håret ser mye bedre ut nå :)

Skrevet

Jeg vasker håret hver tredje dag. Så lenge jeg er ganske striks på det blir håret nesten aldri fett. Dersom jeg har trent og blitt svett i hodet hender det jeg tar en balsamvask bare. Når jeg skal på byen bruker jeg gjerne litt produkter i håret, og da er det ikke nødvendig å vaske det først. Eller prøver jeg å unngå produkter som må vaskes ut igjen. Eneste jeg bruker til vanlig er rettespray.

Skrevet

Vasker 2-3 ganger i uka jeg også.

En periode vasket jeg bare 1 gang i uka, men det ble for lite. Før det vasket jeg hver dag eller annen hver, men da ble håret for slitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...