Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har datet en gutt i et halvt år. Vi er slutten av tyveårene. Det føles som vi er kjærester; eller egentlig at jeg er den hemlige kjæresten hans. Pga omstendigheter rundt hvordan vi kom sammen, er han tilbakeholden med å la meg treffe sine venner, og nå ser det altså ut som at han vil eksludere meg fra nyttårsplanene sine... Jeg forstår hvorfor, men jeg er likevell skuffet. Hvordan kan jeg ta opp dette på en god og avvepnet måte som gir en konstruktivt samtale?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 En "hemmelig" kjæreste?? Nah... skeptisk. Når man er virkelig forelska og glad i noen, så vil man rope det ut og vise ham/henne frem for hele verden! Uansett hvordan man ble sammen. Hvis ikke, så tenker jeg med det samme at det nok ikke stikker så dypt. Jeg vil si "he`s not that into you".
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Skjønner godt hva du mener! Det var slik i begynnelsen mellom meg og kjæresten også. (Jeg var ikke så populær i gjengen hans etter noe jeg hadde gjort, og jeg pressa derfor ingenting på) Jeg vet jo ikke grunnen til det "hemmelige" forholdet deres, I mitt tilfelle var det best å la han styre tempoet selv, og invitere meg med når han følte for det. Men uansett kan du kanskje si at du hadde syntes det var koselig å gå inn i det nye året sammen med han?
Gjest TS/skuffet Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Skjønner godt hva du mener! Det var slik i begynnelsen mellom meg og kjæresten også. (Jeg var ikke så populær i gjengen hans etter noe jeg hadde gjort, og jeg pressa derfor ingenting på) Jeg vet jo ikke grunnen til det "hemmelige" forholdet deres, I mitt tilfelle var det best å la han styre tempoet selv, og invitere meg med når han følte for det. Men uansett kan du kanskje si at du hadde syntes det var koselig å gå inn i det nye året sammen med han? Hei! Tusen takk for et forståelsesfult og fint innlegg! Jeg har følelsen av at jeg bør gjøre slik som du gjorde. Hittil har jeg vært happy-camper, forståelsesfull og tålmodig. Ja, jeg bør nok fortsetter med det, men også nevne at jeg synes det ville vært feire nyttår med han, slik du sier.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Hei! Tusen takk for et forståelsesfult og fint innlegg! Jeg har følelsen av at jeg bør gjøre slik som du gjorde. Hittil har jeg vært happy-camper, forståelsesfull og tålmodig. Ja, jeg bør nok fortsetter med det, men også nevne at jeg synes det ville vært feire nyttår med han, slik du sier. TS, bor du i bergen...?Hadde satt veldig pris på svar, det var noe med det du skrev..
Gjest TS/skuffet Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 TS, bor du i bergen...?Hadde satt veldig pris på svar, det var noe med det du skrev.. Hei, Nei, jeg bor langt unna Bergen...
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har selv vært utsatt lignende oppførsel, og jeg er uenig i at dette er noe du skal akseptere. Det er langt fra normal oppførsel å ha en "hemmelig kjæreste" når man er i slutten av tyveårene, og veldig ofte betyr slike hemmeligheter at det er en annen dame med i bildet. At han ikke vil feire nyttårsaften med deg sier også sitt.. Jeg tror du vil få det bedre dersom du får dette avklart og ordnet opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå