Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er jo bare fyll og sex. Utroskap på seminarer. De verste drittsekkene på jobb som flyr og sladrer til sjefen om alt og alle, som selv overhodet ikke følger spillereglene blir valgt. De er gjerne sjefens høyre hånd i tillegg. Valgkomiteen består av tidligere tillitsvalgte "bestevenner" på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja, dette gjelder absolutt alle tillitsvalgte. Generalisering er så kuuuuuult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja, dette gjelder absolutt alle tillitsvalgte. Generalisering er så kuuuuuult! Selvsagt ikke, men dette har jeg opplevd. Hadde aldri trodd det var slik. Gifte ordentlige menn som kaster seg over deg og kommer med de heteste kjærlighetserklæringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #4 Del Skrevet 16. desember 2009 Hahaha. Dette var ikke en generalisering. Men la oss skjule det.... Eksen min var tillitsvalgt. Jeg er tillitsvalgt. Nå har han noe på gang med en annen tillitsvalgt.....Detillitsvalgte /han) knuller og står i på alle seminarer. Det har han fortalt meg. Og jeg vet det selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå