Ivine Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har problemer med å finne salonger som gjør brasiliansk voksing i Kristiansandsområdet. Det hadde vært kjempefint om noen hadde visst om et sted der de er flinke og rimelige. Også kjempefint om noen vil dele sine dårlige erfaringer slik at jeg vet hvor jeg ikke skal gå. Takk, Ivine:)
Rosa Mirabella Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 En venninne av meg skrøt veldig av Frk. Lûck som ligger ved Sandens. Husker ikke helt hva hun sa det kostet, men det var visst både billig og bra
Ivine Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Takk. Fant nettsida deres, og det ser helt greit ut. Kanskje jeg skal prøve der..
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Jeg ville ha prøvd Aud's Hudpleie hvis jeg var deg. Koster rundt 500 kr, men det er virkelig verdt det! Spør etter Janicke. Du er ferdig på mellom 5 og 10 minutter, og hun er veldig flink til å få fjernet alt! Lykke til:)
Ivine Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2009 Ok. Jeg har allerede vært hos fru Luck, og hun var veldig rask og det gjorde lite vondt. Men, jeg syns hygienen kunne vært bedre, og hun kunne gjerne brukt mer tid på å fjerne hår som ikke kom med første gang.. Tror jeg ville prøvd et annet sted neste gang.. Prøver gjerne Auds:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå