Gjest gledermegtilprøving Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Hei Jeg gleder meg til å begynne prøving til sommeren Antagelig blir det ikke slutt på prevensjon før det. Så jeg lurer på hva jeg kan forvente iforhold til normalisering av syklus? Jeg begynte på p-piller da jeg var 18 (er 28 til sommeren!), men for noen år siden byttet jeg til p-ringen. Er det noen som har erfaring med p-ring i forhold til hvor fort en kan få en normal syklus igjen? Er det det samme som p-piller eller går det raskere tilbake til normalen ved p-ring?
wahaj Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg vet ikke, men jeg vil tro det går raskere med p-ring da det er mye mindre hormoner og det fungerer lokalt og ikke på hele kroppen som ved p-piller. Gikk selv på p-ring og klarte å treffe første mnd jeg sluttet, men vet jo ikke hvor lang tid det eventuelt hadde brukt på å stabilisere seg først. Endret 15. desember 2009 av wahaj
Gjest ts Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Takk for svar! Jeg tenkte også det sammen, at det er mindre hormoner i p-ring og at det kanskje derfor går raskere. Håper jeg er like heldig som deg Andre må gjerne kommentere, enten du har samme erfaring eller annen erfaring!
Pupsilure Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har brukt p-ring i mange år. Sluttet med den i desember i fjor, og gikk rett inn i regelmessig syklus på 25 dager. Tok eggløsningstester, og de gav utslag hver mnd. Begynte å prøve i juli, og fikk positiv test 1. desember
Gjest ts Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har brukt p-ring i mange år. Sluttet med den i desember i fjor, og gikk rett inn i regelmessig syklus på 25 dager. Tok eggløsningstester, og de gav utslag hver mnd. Begynte å prøve i juli, og fikk positiv test 1. desember Gratulerer Pupsi Spennende tid fremover for deg! Håper jeg kan komme inn i en regelmessig syklus ganske fort også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå