Gjest Gjest_miamaria_* Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Idag er bursdagen min, og så langt har ikke dagen vært særlig bra, mest på grunn av at jeg har en jobb jeg hater med en sjef som kjefter på meg(og de andre som jobber der) hver eneste dag. Kjæresten min sa at han ville komme hjem til meg idag og være sammen med meg på bursdagen min, og jeg hadde gledet meg til å ha en koselig kveld med ham, bare vi to. Men da jeg ringte ham etter jobb(lei meg og sliten pga alt som hadde skjedd på jobb), fikk jeg høre at han skulle til en kompis. Og at han "kunne stikke innom i kveld engang". Jeg er til vanlig veldig selvstendig og tøff, og ville til vanlig tenkt at dersom han ikke vil være sammen med meg, vil ikke jeg være sammen med ham. Jeg pleier ALDRI være needy eller klengete eller noe sånt. Men akkurat idag sårer det meg veldig at han ikke er her. Jeg vet ikke hvorfor, men akkurat nå har jeg mest lyst til å bare legge meg ned og gråte. Overreagerer jeg? Er jeg overfølsom på grunn av kjeftinga til sjefen? Hva tenker dere?
Anglofil Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg synes ikke du overreagerer. Ville blitt lei meg selv, synes han kan prioritere kompisen en annen dag når du ikke har bursdag, spesielt om han har lovet å være sammen med deg på denne dagen. Et løfte er et løfte i mine øyne, med mindre det finnes en meget god grunn til å bryte det løftet. Mvh Yvonne Endret 15. desember 2009 av Yvonne
Norbertine Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Du overreagerer ikke, det er dårlig gjort av kjæresten din å ikke være sammen med deg på bursdagen din.
Gjest Smaragd Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Hvor lenge har dere vert sammen? Jeg hadde vert så fortvilet om kjæresten min valgte en kamerat framfor meg på bursdagen min, at jeg nok hadde gitt opp hele forholdet! Jeg fortjener bedre enn det.... Endret 15. desember 2009 av Smaragd 1
Gjest Invicta Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Jeg synes ikke du er overfølsom. Det er dårlig gjort av ham å prioritere kompisen over deg i dag, spesielt siden dere hadde en avtale om å tilbringe kvelden sammen, dere to. Gratulerer med dagen!
Gjest masmas Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Bursdagen: uhørt kjeftinga til sjefen: spørst ka han kjefter for
Gjest Smaragd Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 glemte å skrive.............. GRATULERER MED DAGEN!!!! :blåse:
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Nei det er ikke urimelig! Kjæresten min dro ut på byen på min bursdag. Jeg har bursdag midt i romjulen og klokka nærmet seg 12 om kvelden og da kunne han endelig dra ut for da hadde jeg jo ikke bursdag mer... Da var jeg mildt sagt skuffa. Så hadde jeg vært deg hadde jeg sagt i fra med en gang, det angrer jeg på at jeg ikke gjorde der å da. Jeg gruer meg til bursdagen i år for jeg vil ikke sitte alene på natten selvom det teoretisk ikke min dag lenger. Ikke fikk jeg forespørsel om å være med ut heller. Så ring ham å fortell hvordan du har det, at du ikke vil sitte alene på bursdagen din. Det skal være din dag, selvom gutter kanskje ikke tar bursdager så seriøst så skal han vite det hvis du gjør det. Og ta en prat med sjefen din hvis du synes han kjefter, det er ikke sikkert han mener det på den måten.
Minttu Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg vært forbanna og såret, og mest sannsynlig ligget en liten stund i senga for å grine. Du overreagerer så absolutt ikke! Du fortjener å ha en fin bursdag, og når jobben din er så ille som den virker, så fortjener du i det minste å komme hjem og kose deg med kjæresten. Syns du burde si ifra, akkurat hva du syns om det der, til kjæresten din. Han kan umulig bry seg så når han drar til en kompis på bursdagen din? :blåse:
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 :blåse: GRATULERER MED DAGEN!!!!! og ja, det er helt uhørt at gubben din ikke skal være hos deg på bursdagen din, helt uhørt!! En kompis kan han besøke alle andre mulige dager i året, IKKE på din bursdag.
-Lille My- Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer med dagen Håper du fikk en grei bursdag selv om kjæresten valgte kompisen foran deg denne dagen. Utrolig dårlig gjort !
The Kitten Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 Først av alt Jeg forstår godt at du ble lei deg, ts. Du var sannsynligvis sliten og dermed ekstra følsom pga det som hadde skjedd på jobb. Likevel synes jeg det var veldig dårlig prioritering av kjæresten din.
Shinana Skrevet 16. desember 2009 #14 Skrevet 16. desember 2009 Hei, Jeg synes det er helt selvsagt at kjærester er sammen på sine egne bursdager. Det er liksom merkedager som man deler med den man elsker. Da gjør man litt ekstra stas på hverandre, og har en liten overraskelse på lur. Man lager rett og slett en litt ekstra god dag for kjæresten sin. Det virker fryktelig lite kjærlig og omtenksomt å gjøre noe helt annet, og å være borte fra kjæresten sin på bursdagen, synes jeg. Det hadde helt sikkert generert noen spørsmål fra meg i alle fall. "Hvorfor gidder du ikke å prioritere meg på bursdagen min?" for eksempel. Hadde nok blitt sterkt i tvil om følelsene var på plass. Jeg synes i alle fall at det hele var leit for deg, og jeg forstår godt at du ble skuffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå